اختصاص ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای تسریع در روند احداث جاده گیلانغرب به سومار

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : ۸۷۰ میلیارد ریال اعتبار ملی برای تسریع در روند احداث جاده گیلانغرب به سومار در محور زله زرد و بهسازی راه‌های روستایی شهرستان گیلانغرب اختصاص یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت : تکمیل جاده گیلانغرب به سومار به عنوان مسیر ترانزیتی و تردد مسافر تحول اساسی در زمینه‌های مختلف در شهرستان گیلانغرب ایجاد خواهد کرد.

او گفت : ۲۷۰ میلیارد ریال برای حوزه آبرسانی روستا‌های این شهرستان اختصاص یافته که با اصلاح شبکه، بخشی از مشکلات آب شرب روستا‌ها مرتفع می‌شود.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب افزود: اجرای طرح هادی در روستای کل کش با ۱۲ میلیارد ریال به صورت ۱۰۰ درصد انجام شده است.

حشمت رضایی افزود: با رایزنی‌های صورت گرفته از محل اعتبارات بنیاد مسکن مرکز و همچنین اعتبارات استانی امسال طرح هادی و بهسازی روستایی در ۱۱ روستای شهرستان با ۱۵۰ میلیارد ریال انجام می‌شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: تمام جمعیت شهری در گیلانغرب و سرمست و ۹۰ درصد خانوار‌های روستایی این شهرستان به شبکه گاز متصل و از نعمت گاز برخوردار هستند.

سیروس شهبازی افزود: ۶۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای گازرسانی به ۵۸ روستای شهرستان گیلانغرب هزینه شده که زمینه برخورداری یک هزار و ۶۰۰ خانوار از نعمت گاز را فراهم می‌کند.

او گازرسانی به ۵۸ روستا در چهار دهستان بخش مرکزی گیلانغرب خبر داد و گفت: کار علمک گذاری گاز در این روستا‌ها آغاز شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.