۵۰ نفر از کادر درمان اصفهان زائران حرم رضوی می‌شوند

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از اعزام ۵۰ نفر از کادر درمان اصفهان برای اعزام به مشهد مقدس در قالب طرح " زائران حرم رضوی" خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام ولی الله روان معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح "زائران حرم رضوی" گفت: این طرح از ویژه برنامه‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که به صورت سراسری در همه کشور برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این طرح در دو سال اخیر تحت الشعاع کرونا قرار گرفته بود، افزود: در این طرح اعزام زائران به مشهد مقدس که تاکنون به این سفر نرفته‌اند و توانایی مالی برای زیارت حضرت را ندارند، در دستور کار قرار دارد.

معاون امور فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه تامین هزینه اعزام زائران از سوی موقوفاتی با نیات مرتبط تامین می‌شود، اضافه کرد: این نیات شامل کمک به زائران، نائب الزیاره مشهد مقدس و کمک به زائران مستمند آستان مقدس علی ابن موسی الرضا (ع) است.

او با بیان اینکه پیش بینی ما تامین یک میلیون تومان برای اعزام هر زائر در امسال است، تصریح کرد: این هزینه برای سه شبانه روز اسکان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام ولی الله روان با بیاننن اینکه این طرح با همکاری یک نهاد انقلابی در مشهد اجرایی می‌شود، اضافه کرد: امسال ۵۰ نفر از اصفهان به زیارت حرم امام رضا (ع) اعزام می‌شوند که این امر به دلیل شرایط کرونایی در سه مرحله انجام می‌شود.

او ادامه داد: اولویت اعزام زائران زیارت اولی و زائران ناتوان به هر دلیلی که توان زیارت ندارند در اصفهان با کادر درمان است.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.