توقیف زانتیای حامل بار قاچاق در شهرک بنفشه

با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی البرز یک خودروی زانتیا حامل ۲ میلیارد ریال قرص ماشین ظرفشویی و لوازم آرایشی قاچاق در شهرک بنفشه شهرستان کرج شناسایی و توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال مقدار قابل توجهی شوینده و لوازم آرایشی قاچاق به وسیله یک دستگاه خودروی زانتیا در محور‌های مواصلاتی البرز، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

او افزود: در ادامه ماموران با ردزنی خودرو حامل بار قاچاق در شهرک بنفشه، به آنجا اعزام و متوجه شدند که راننده آن قصد انتقال اموال قاچاق به داخل یک ساختمان را دارد که بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی خودرو را توقیف و راننده آن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: در بازرسی از خودرو مورد نظر ۳۸ هزار عدد قرص ماشین ظرفشویی و ۹۲۴ عدد اسپری مو قاچاق کشف شد.

سرهنگ افشاری با بیان این که کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را حدود ۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند افزود: متهم به همراه اموال مکشوفه برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.