راز قتل جسد‌های سوخته در گرگان کشف شد

رئیس پلیس آگاهی گلستان جزئیات قتل، شناسایی و دستگیری قاتل پدر و پسری را که هفته پیش در آتش طمع قاتل سوختند، تشریح کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس اگاهی گلستان گفت: یک هفته پیش یعنی ۳۰ مهرماه امسال مردم در تماس با پلیس از مشاهده جسد دو نفر در یک مزدا وانت سوخته در مسیر جاده منتهی به روستای قلعه محمود گرگان، خبر دادند.


سرهنگ مجتبی مروتی افزود: بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی و بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و تحقیقات برای کشف حقیقت را آغاز کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: در تحقیقات ابتدایی مشخص شد پلاک خودرو مربوط به استان مازندران است که پس از شناسایی صاحب خودرو مشخص شد اجساد متعلق به پدری ۴۵ ساله و پسری ۱۴ ساله است که پدر خانواده آخر هفته برای سرکشی از دامداری به گرگان سفر می‌کرد و همیشه مبلغ قابل توجهی وجه نقد به همراه دارد.


سرهنگ مروتی ادامه داد: پس از مشخص شدن هویت احتمالی مقتولان و همزمان با انجام آزمایش‌های تخصصی کارشناسان پزشکی قانونی برای تشخیص هویت اجساد، پلیس آگاهی تحقیقات فنی و تخصصی خود برای شناسایی فرد یا افراد مرتبط با این پرونده جنایی را ادامه داد.

 

مروتی افزود: با بررسی سرنخ‌های باقی مانده در صحنه جرم و تحقیقات پلیس، متهم اصلی این پرونده شناسایی و در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

 

او گفت: متهم در بازجویی‌ها اقرار کرده در دامداری با سلاح سرد این دو نفر را به قتل رسانده وسپس اجساد را به همراه خودرو سوزانده است.


سرهنگ مروتی افزود: متهم انگیزه خود از قتل این پدر و پسر را سرقت وجه نقد و وسایل همراه پدر خانواده اعلام کرد.

 

انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.