استاندار همدان:

جوانان روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند

استاندار همدان گفت: جوان محافظه کار نیست و شفاف و حماسه‌ساز است، بنابراین جوانان باید روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان امروز در نخستین نشست بررسی نظام مسائل استان همدان که با حضور جوانان برگزار شد، اظهار داشت: کارگروه‌های تخصصی برای استفاده از ظرفیت جوانان استان، تشکیل خواهد شد.

او افزود: مشکلات رفع نمی‌شود مگر با یاری و همکاری شما جوانان و من دست یاری به سمت همه شما دراز می‌کنم.

قاسمی‌فرزاد بیان کرد: پیشنهاد من این است که همه این افراد با توجه به تخصصی که دارند در قالب کارگروه‌هایی که شکل گیری خواهد شد، حضور داشته و علاوه بر جلسات عمومی ماهیانه بتوانیم از تخصص این افراد، استفاده کنیم.

استاندار همدان، اضافه کرد: ما باید بدانیم در استان همدان، یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در کنار هم زندگی می‌کنیم و باید همه این‌ها را گرداگرد ولایت جمع کنیم و امیدآفرین باشیم.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: از همه مطالب گفته شده استفاده کردم و شما ظرفیت و استعداد و توانایی را بروز و ظهور دادید، حتما در برنامه کاری من است که تک تک جوانان در مجموعه‌هایی کنار مدیران حضور داشته و مشاوران آن‌ها باشند.

او ادامه داد: وقتی بیانات را می‌شنوم متوجه ظرفیت جوانان می‌شوم و ممکن است از بین عزیزان ده‌ها مدیر بیرون بیاید.

استاندار همدان با بیان اینکه برخی معتقدند اگر کسی که با دولت قبل همکاری کرده کنار بگذارید، توضیح داد: دولت قبل برآمده از آرای مردم، با نظارت و شفافیت قانونی بود، حکم تنفیض خود را از رهبر انقلاب گرفته بود و مگر آن‌ها افرادی جزء انتخاب مردم بودند؟

در این مراسم که با حضور جوانان شورای ائتلاف و برخی جریان‌های همسو برگزار شده بود، افراد حاضر در جلسه به نکاتی مانند؛ عدم توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، مشکلات حوزه علوم پزشکی و عدم شفافیت مالی در دانشگاه علوم پزشکی همدان، مشکلات حوزه آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان و کمبود معلم، مشکلات حوزه زنان، عدم استفاده از فناوری‌های نوین در جهت توسعه، آسیب سهم‌خواهی برخی افراد از دولت جدید و آسیب‌های فرهنگی در استان، پرداختند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/د

برچسب ها: جوانان ، کارگروه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.