امام جمعه یزدان آباد:

مردم نگران افزایش قیمت بنزین نباشند

امام جمعه یزدان آباد حمله سایبری به پمپ بنزین را کار دشمن دانست و گفت: مردم نگران افزایش قیمت بنزین نباشند، شایعات شیطنت دشمن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی امام جمعه یزدان آباد، همگان را به تقوای الهی دعوت کرد و گفت: با توجه به آیات قرآن حتما می توانیم در وادی پرهیزگاران حرکت کنیم و با طی کردن قله کمال، دنیای توام با آرامشی داشته باشیم.

او با اعلام اینکه اگر در آخرالزمان بتوانید خودتان را حفظ کنید و از مسیر حق منحرف نشوید، سود برده اید، افزود: مشکلات هرگز نتوانسته ایمان افراد نیکوکار را ضعیف کند، پس خوش به سعادت کسی که اهل عمل صالح باشد.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی با بیان اینکه پول، موقعیت اجتماعی و مسئولیت را باید قدر دانست، تصریح کرد: انسان باید قدر این مواهب را بداند؛ چرا که خداوند به او اهدا کرده است.

او خدمت به خلق را عبادت عنوان کرد و بیان داشت: آدمی باید همواره به فکر به خلق خدا باشد.

امام جمعه یزدان آباد در بخش دیگری از سخنانش حمله سایبری به پمپ بنزین را کار دشمن اعلام کرد و ضمن تشکر از مسئولان که به سرعت به دنبال بازگشت جایگاه‌های سوخت بودند، گفت: مردم نگران افزایش قیمت بنزین نباشند، شایعات شیطنت دشمن است.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی خطاب به دشمنان افزود: مردم ایران همیشه در صحنه هستند و از تهدید‌ها هراسی ندارند.

او به بحث تورم و گرانی اشاره و تصریح کرد: این حق مردم نیست، لذا امیدواریم مسئولان این مشکل را نیز حل کنند.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی با بیان اینکه مردم سعی کنند حتی المقدور از امکانات بومی و کسبه محل خود خرید کنند، بیان داشت: در حقیقت کسبه احتیاج به حمایت مردم دارند.

 امام جمعه یزدان آباد افزود: البته شرط رعایت انصاف و رفع کمبود امکانات باید مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که حمایت مردم، موجب پیشرفت و حل مشکلات منطقه خواهد شد.

حجت الاسلام ایزدی یزدان آبادی به بحث آسیب‌های اجتماعی و مخاطرات آن برای قشر جوان اشاره کرد و بیان داشت: والدین باید مراقب فرزندان خود باشند و با بیان الگو‌های خوب تاریخی به آنها درس دهند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.