شبکه دیتای خانگی گتوند روی ریل توسعه

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه و ارتقاء شبکه دیتای خانگی در مرکز تلفن شهری جنت مکان گتوند با نصب تجهیزات فنی خبر داد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به نیاز مردم جهت انجام کار‌های بر بستر اینترنت و لزوم ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت، توسعه شبکه دیتای مرکز تلفن ثابت و پُرظرفیت شهر جنت مکان در شهرستان گتوند در دستور کار کارشناسان متخصص حوزه دیتای مخابرات استان قرار گرفت.

او افزود: با تلاش کارشناسان فنی و متخصص حوزه دیتای مخابرات منطقه خوزستان و در شهرستان گتوند، باعملیات فنی و با جذب لینک دوم ۱۰۰ مگابایتی به سمت شهرستان شوشتر و افزایش ۱۰۰ درصدی، پهنای باند مشترکان Adsl خانگی جنت مکان گتوند، به ۲ لینک FE توسعه یافت و باعث افزایش کیفیت و تبادل اطلاعات مشترکان باند پهن در این مرکز شد.

فلاح زاده اظهار داشت: پیش از این نیز، پهنای باند شبکه دیتای مرکز روستای شهید محمدی که از مرکز تلفن جنت مکان تأمین می‌شد، با نصب تجهیزات فنی، از این مرکز جدا شده و باعث افزایش کیفیت دیتای خانگی مشترکان در مراکز روستایی محمدی و شهری جنت مکان شهرستان گتوند شده بود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.