بسیج دانش آموزی کانونی برای تربیت نسل آینده

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: بسیج دانش آموزی کانونی برای تربیت نسل آینده است و دانش‌آموزان نسل آینده‌ساز جامعه هستند.

صادق نیسی گمراوی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه آئین هفته بسیج دانش آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پرورش دانش‌آموزان با فرهنگ بسیجی آینده کشور را تضمین می‌کند، چراکه دانش‌آموزان نسل آینده‌ساز جامعه هستند.

او با بیان اینکه بسیج دانش آموزی کانونی برای تربیت نسل آینده است که باید بیش از پیش به آن توجه ویژه داشت، افزود: این سازمان یک نهاد ارزشی و انسان ساز محسوب می‌شود که به برکت انقلاب اسلامی به کانونی برای تربیت نسل آینده با تفکر بسیجی تبدیل شده است.

نیسی گمراوی با اشاره به اینکه در این سال‌ها سازمان بسیج دانش آموزی با همکاری آموزش و پرورش با ارائه برنامه‌های سازمان یافته موفق شده تا الگویی مناسب برای نسل نوجوان ترسیم شود، بیان کرد: در کانون بسیج دانش آموزی همواره تلاش‌های مربیان تربیتی به منظور بصیرت افزایی به منظورخنثی سازی توطئه‌ها و تهدیدات سخت افزاری و نرم افزاری دشمن بوده تا دانش آموزان با روحیه انقلابی و ملی در راه دفاع از ارزش‌ها حرکت کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.