دست کم ۱۰ کشته در پی انفجار مهیب در «عدن»

در پی وقوع انفجاری در برابر ورودی اصلی فرودگاه عدن در جنوب یمن، دست کم ده نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان شبکه الجزیره به نقل از برخی منابع از شنیده شدن انفجار قوی در محوطه فرودگاه بین المللی عدن خبر داد.

همچنین شبکه المیادین به نقل از خبرنگار خود رد یمن اعلام کرد: در پی انفجار خودرویی بمبگذاری شده در برابر ورودی اصلی فرودگاه یمن، چند نفر کشته و زخمی شدند.

شبکه العربیه نیز به نقل از خبرنگار اعلام کرد: طبق امار اولیه انفجار خودروی بمبگذاری شده در نزدیکی فرودگاه عدن، ۱۰ نفر کشته شدند.

انفجار عدن

این در حالی است که کانال تلگرامی یونیوز از افزایش آمار کشته‌های انفجار مقابل ورودی فرودگاه بین المللی عدن به ۱۲ نفر خبر داد و اعلام کرد در این انفجار ده‌ها نفر زخمی شدند.

یک منبع محلی امروز (شنبه) از وقوع این انفجار شدید در محوطه فرودگاه بین المللی عدن در منطقه خورمکسر در شرق یمن خبر داد. این منبع که در مقامات محلی شهر عدن قرار دارد، گفت: یک خودرو در ورودی فرودگاه بین المللی عدن در منطقه خورمکسر واقع در شرق عدن منفجر شد.

همچنین رسانه‌های اجتماعی تصاویری را از این انفجار شدید که در بیرون ورودی هتل فرودگاه عدن به وقوع پیوست، منتشر کردند.

در تصاویری که از این حادثه منتشر شده است، شعله‌های آتش و دود در برابر فرودگاه در حال به آسمان رفتن است و شمار زیادی از شهروندان در محوطه انفجار تجمع کرده اند. گفتنی است فرودگاه عدن در اوایل سال جاری میلادی نیز به هنگام ورود اعضای دولت هادی منصور با سه انفجار همزمان روبرو شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار