مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان:

رویداد ملی فهما همسو با گام دوم انقلاب اسلامی است

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: رویداد ملی فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی) همسو با گام دوم انقلاب اسلامی و بلوغ فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مساجد است.

حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  اظهارداشت: جذب حداکثری جوانان به نماز جماعت و فعالیت‌های فرهنگی و هنری مساجد، ارتقا کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد، افزایش اثربخشی فعالیت‌های و تولیدات فرهنگی کانون‌ها از اهداف برگزاری رویداد ملی فهما است.

وی ادامه داد: امسال کانون‌های فرهنگی و هنری در قالب طرح ملی فهما با شعار به توان مردم فعالیت‌های خودشان را در سامانه بچه‌های مسجد به ثبت می‌رسانند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در گام دوم انقلاب اسلامی به منظور فراهم کردن بستر مشارکت، دیده شدن، اشتراک محتوا، سطح بندی و ارتقا، هماهنگی و انسجام، انگیزه‌بخشی و ایجاد محیط فعالیت و رقابت سالم برای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

سیستان و بلوچستان دارای یکهزار و ۴۰۱ باب کانون فرهنگی و هنری بوده که از این تعداد کانون ۶۶۷ باب آن‌ها اهل تسنن است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار