استفاده از متاورس برای توسعه خودروهای آینده

سازندگان خودروهای هوشمند به دنبال استفاده از فناوری متاورس برای توسعه خودروهای آینده هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اتوکار؛ متاورس، به معنای واقعیت‌های افزوده، مجازی و فیزیکی است که همه در یک ردیف قرار می‌گیرند. گفته شده، در این نوع واقعیت مجازی افراد می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته و واقعیت را با نمایش مجازی یک جهان ترکیب کنند.

براساس گزارش ها، یکی از کلید‌های تبدیل متاورس به واقعیت، Unreal Engine بوده که توسط Epic Games توسعه یافته و زیربنای طیف گسترده‌ای از بازی‌های ویدئویی آنلاین  است. داگ وولف، مدیر توسعه کسب‌ و کار Unreal Engine پیش‌بینی کرده که ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون بازیکن از سراسر جهان در محیط آنلاین با یکدیگر تعامل دارند. وولف گفت: "ما برای مدتی معتقد بودیم که اینترنت تبدیل به یک دنیای دیجیتالی پایدار شده است".

به گفته وولف، این ایده که ابزاری برای ساخت بازی‌های ویدوویی شناخته می‌شود به نحوی جدید  بوده و مدتی طول می‌کشد تا مردم بفهمند، یک انقلاب بزرگ مجازی در حال وقوع است.

براساس گزارش‌ها، با تغییر توسعه دهندگان بازی‌های آنلاین برای طراحان، مهندسان و بازاریابان خودرو، متاورس به ابزاری برای ایجاد اتومبیل‌های جدید تبدیل می‌شود و به دلیل سادگی استفاده، بسیار قدرتمند است. هنگامی که دو جهان واقعی و مجازی با هم ترکیب شوند، باید انتظار داشت که وضعیت موجود به طور چشمگیری تغییر کند.

وولف معتقد است که نمایش سه بعدی هر محصول در حال تبدیل شدن به روشی استاندار برای ارائه خدمات بهتر شرکت‌های خودروسازی به مشتریان است.  او می‌گوید:" مردم می‌خواهند نمایش سه‌ بعدی خودرویی را که می‌خرند را مشاهده کنند. برای مثال کاربران می‌خواهند متوجه شوند توسعه دهندگان خودرو، چگونه  ابزار خودرو  را پشت رابط ماشین انسانی قرار می‌دهند".

واقعیت مجازی در خودرو


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار