پادکست ورزشی؛

از مصاف قهرمان ۵ دوره لیگ برتر فوتبال با شاگردان خطیبی تا بازگشت مسی به بارسلونا

شما می‌توانید آخرین اخبار ورزشی را هر روز در پادکست باشگاه خبرنگاران جوان بشنوید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید هر روز در پادکست ورزشی، آخرین عناوین اخبار ورزشی را با ما بخوانید و بشنوید.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، عصر امروز با برگزاری ۳ دیدار پیگیری می‌شوند که در حساس‌ترین بازی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در زمین خود میزبان پرسپولیس تهران، قهرمان ۵ فصل اخیر لیگ برتر خواهد بود. آلومینیوم فصل گذشته موفق شد تنها شکست شاگردان یحیی گل محمدی را رقم بزند.

در دیگر دیدار‌ها فولاد بحران زده که در قعر جدول جای دارد به مصاف مس رفسنجان می‌رود. گل گهر سیرجان هم با نساجی مازندران دیدار می‌کند.

دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن اصفهان معوقه از هفته سوم لیگ برتر هم جمعه ۲۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار می‌شود.

پیش از این مسابقه تیم‌های فوتبال پیکان و ذوب آهن به دلیل حضور بازیکنان هر ۲ باشگاه در تیم ملی فوتبال امید به تعویق افتاده بود.

لیونل مسی، مهاجم تیم فوتبال پاری سن ژرمن بالاخره سکوت خودش را شکست و در خصوص بازگشت به تیم فوتبال بارسلونا و صحبت‌های لاپورتا، مدیرعامل این باشگاه گفت: بدون شک اگر بتوانم برای باشگاه مفید باشم و کمک کنم، دوست دارم به خانه خود و تیم فوتبال بارسلونا برگردم تا به عنوان مدیر فنی و مشاور به باشگاه بارسلونا کمک کنم.

در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان که این روز‌ها به میزبانی صربستان و در شهر بلگراد در حال برگزاری است، تیم ملی بوکس کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی ۳ نماینده دارد که در صورت پیروزی، این ورزشکاران به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد. از ساعت ۱۶:۳۰ مسلم مقصودی در وزن ۶۷ کیلوگرم با حریفی از گرجستان مبارزه می‌کند. بعد از این رقابت شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه برابر حریف آلمانی قرار خواهد گرفت.

مراسم قرعه کشی اوزان دهگانه رقابت‌های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان، در شهر بلگراد صربستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

این مسابقات از ساعت ۱۳ امروز به وقت ایران و با برگزاری مسابقات ۵ وزن نخست آغاز شد که پویا دادمرز، علیرضا نجاتی، امین کاویانی نژاد، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به ترتیب در اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار