بررسی آبگرفتی معابر در بندر امام خمینی (ره)

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر گفت: پیگیری برای برطرف کردن مشکل دفع آب‌های سطحی و جلوگیری از آبگرفتگی معابر بندر امام صورت گرفت.

سرهنگ پاسدار کریم بابایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر در جلسه بررسی دفع آب‌های سطحی بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: در بحث توجه به کم بود‌ها و مشکلات جلسات خوبی برگزار می‌شود.

او بیان داشت: مشکل آبگرفتگی در بندر امام خمینی (ره) به دلیل فاضلاب و دفع آب‌های سطحی حاصل از بارندگی بوده است که در بحث فاضلاب مسئولان به صورت تخصصی ورود کردند.

سرهنگ بابایی تصریح کرد: در موضوع آب گرفتگی معابر طرحی آماده و خدمت مسئولان مربوطه ارسال شد این طرح به قرارگاه سازندگی خاتم سپرده شد که آن‌ها پایه کار آمدند شرکت‌های پتروشیمی در این زمینه نیز همکاری کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر ادامه داد: پیگیری‌های لازم از سوی نهاد‌ها صورت گرفت و کار تمام شد خیلی از روند کار به خوبی پیش رفته و دو مورد وجود داشته باز هم با توجه به زمان اندکی که  تا قبل از شروع بارندگی داریم اصرار می‌شود که سریع‌تر انجام شود.

فریدون بندری سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر گفت: برای هدر فاز یک بندر امام خمینی حدود یک میلیارد تومان اتصالات لوله وسایل و تجهیزات و برق می‌خواهد که نیمی از این مبلغ واریز شد و همکاران تأسیسات طی روز‌های آینده آن را وصل می‌کنند.

او بیان داشت: برای منازل ۱۷۶ واحد پیمانکار مشخص شده کلنگ‌زنی شد بازه زمانی برای پیمانکار ترسیم شد.

بندری تصریح کرد: برای بحث شهرداری تجهیزات ۴ پمپ مکش که در شرایط بحران مهم است تخصص دادشد که به صورت شیار استفاده می‌شود؛ و شهرداری کار‌های ساخت و ساز اتاق‌های برق را در دست اجرا دارد.

این مقام مسئول ادامه داد: بحث برق برای ما مهم است که شبکه اصلی برای انشعاب است که شرکت توزیع برق برای ایستگاه‌های برق انشعاب لازم را ارائه کند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.