در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین جزئیات از وام‌های دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس/ هنوز هیچ پرداختی صورت نگرفته است

رئیس اداره خدمات دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس درباره آخرین جزئیات از وام دانشجویی این دانشگاه توضیحاتی داد.

مجید حق دوستی، رئیس اداره خدمات دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات پرداخت وام‌های دانشجویی به دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: وام‌های دانشجویی تحت پوشش صندوق رفاه وزارت علوم و دانشجویان پزشکی تحت پوشش صندوق رفاه وزارت بهداشت هستند.

او افزود: در حال حاضر ثبت نام وام برای دانشجویان پزشکی انجام شده و در حال بررسی است اما هنوز هیچ پرداختی صورت نگرفته است. دانشجویان پزشکی که برای وام دانشجویی ثبت نام نکرده اند، می‌توانند طی چند روز باقی مانده برای ثبت نام اقدام کنند.

رئیس اداره خدمات دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: ثبت نام وام برای سایر دانشجویان نیز در حال انجام و تکمیل ثبت نام و امور نهایی ظرف چند روز آینده انجام خواهد شد.

حق دوستی تصریح کرد: دانشجویانی که این ترم پایان نامه دارند و آن دسته از دانشجویانی که واحد‌های عملی دارند در دانشگاه حضور دارند. امیدواریم واکسیناسیون دانشجویان کامل شود تا شاهد حضور تمامی دانشجویان در دانشگاه‌های کشور باشیم.

طبق گفته رئیس صندوق رفاه دانشجویان وام‌های تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و ضروری صندوق رفاه دانشجویان، در صورت تصویب هیئت امنای این صندوق از مهر ۱۴۰۰ افزایش داشته است.

هر دانشجو برای دریافت وام باید ابتدا در پورتال دانشجویی سامانه صندوق رفاه به آدرس bp.swf.ir ثبت نام کرده و تشکیل پرونده دهد و بعد از آن تقاضای وام خود را در سامانه ثبت کند. در مرحله بعدی درخواست وام باید اداره رفاه دانشگاه صلاحیت دانشجویان را بررسی کرده و پس از تایید دانشگاه، نام آنان در لیست دریافت کنندگان وام قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار