باند بزرگ مسلح تولید و توزیع شیشه در مشهد منهدم شد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: باند مسلح تهیه و توزیع شیشه در مشهد با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی منهدم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدکاظم تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در حاشیه نمایش کشفیات این عملیات، گفت: در این عملیات کشف و ضبط مواد مخدر ۱۱۰ کیلوگرم شیشه خالص و ۲ قبضه سلاح کشف و سه متهم دستگیر شدند.

او افزود: با تلاش گسترده پلیس این باند در ۲ روز گذشته شناسایی و منهدم شد. این باند که با توزیع مواد مخدر صنعتی جوانان را هدف قرار داده بود، بیشتر معاملات را به صورت نقدی انجام می‌داد تا مستنداتی از خود بر جای نگذارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: برخی از متهمان این پرونده دارای سابقه و برخی بدون سابقه هستند، این متهمان از توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر صنعتی در مشهد هستند که مواد را در شهرستان‌ها و استان‌های دیگر توزیع می‌کردند.

تقوی بیان کرد: هیچکس از دایره نظارت و تحت تعقیب بودن پلیس خارج نیست و ما با اشرافیت در هر شرایطی بر همه مجرمان نظارت کامل داریم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد که همچون دیگر پرونده‌ها، شاهد برخورد قاطع و بازدارنده دستگاه قضا با این جرثومه‌های فساد باشیم.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار