کلهر: ناهماهنگی بازیکنان باعث باخت پرسپولیس برابر آلومینیوم شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار شب گذشته این تیم مقابل آلومینیوم اظهار داشت: متاسفانه در خط میانی پرسپولیس هنوز بازیکن طراحی که در جناح چپ و راست حملات این تیم را طراحی کند وجود ندارد. پرسپولیس بازیکنانی دارد که می‌توانند این وظیفه را به درستی انجام دهند. سال گذشته هم در همین زمین به تیم حریف باخت. ارتباط خط میانی و خط حمله و اینکه بتوانند رابطه خوبی را با خط دفاعی برقرار کنند در زمین وجود دارد، اما بازیسازی به درستی انجام نمی‌شود.

او با اشاره به بازیکنان کلیدی این تیم ادامه داد: عیسی آل کثیر و مهدی عبدی بازیکنانی هستند که تمام توانایی‌های خود را به خوبی نشان داده اند. این بازیکنان باید به خط هافبک اضافه شوند و بتوانند از خط دفاعی توپ گیری کنند. این مشکل در بازی گذشته هم وجود داشت. خط دفاعی پرسپولیس به دلیل حمایت نکردن از خط هافبک دچار اشتباهات فردی شد.

کلهر درباره ارزیابی خود از تیم آلومینیوم گفت: کار خوب تیم رسول خطیبی استفاده از خط یک سوم دفاعی پرسپولیس بود. آن‌ها خوب بازی کردند. بازیکنان آلومینیوم در تمام نقاط زمین نسبت به پرسپولیس برتری عددی داشتند. ناهماهنگی در خط هافبک پرسپولیس زیاد بود و تیم خطیبی به خوبی از این فرصت استفاده کرد و حتی می‌توانست به گل‌های بیشتری دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار