شهردار منطقه ثامن مشهد:

بیش از ۲۰ خیابان اطراف حرم رضوی به نام شهدا نامگذاری شده‌اند

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: ۲۲ خیابان فرعی، ۵ خیابان اصلی و همچنین یک میدان بهنام متبرک شهدا مزین شده اند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید فرهاد حجازی شهردار منطقه ثامن مشهد از اجرای بیش از ۵۵۰۰متر مربع نقاشی با موضوع ایثار و تصویر شهدای گرانقدر پیرامون حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: منطقه ثامن بیش از ۴۷۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در این راستا ۲۲ خیابان فرعی، ۵ خیابان اصلی و یک میدان بهنام متبرک شهدا مزین شده اند.

او افزود: سعی کرده ایم تا علاوه بر نام شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، از نام مدافعان حرم و شهدای مدافع وطن و همچنین شهید منا شهید حاج محسن حاجی حسنی کارگر در یکی از اصلی‌ترین معابر منطقه، بلوار شارستان استفاده کنیم.

شهردار منطقه ثامن مشهد ادامه داد: تاکنون ۴۵ منزل مسکونی متعلق به خانواده‌های شهدا که در محلات اطراف حرم مطهر رضوی شناسایی شده‌اند پلاک افتخار مزین به تصویر و جزئیاتی از جمله تاریخ تولد، تاریخ و محل شهادت آن شهید می‌باشد سر در منزل آنها نصب شده است.

حجازی به اجرای بالغ بر ۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع نقاشی دیواری با موضوع شهدا و به ویژه تصاویر شهدای شاخص انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم اشاره و بیان کرد: به زودی در ره باغ سلام نمایشگاهی تحت عنوان «نمایشگاه دائمی مکتب شهید سلیمانی» با وسعت ۹۰۰۰ متر مربع در مجاورت حرم مطهر رضوی بنا می‌شود.

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار