مدیرعامل ستاد دیه استان:

۱۶۹ زندانی با کمک خیران در همدان آزاد شدند

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۱۶۹ زندانی در مجموع با بدهی حدود ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، از بند رها شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله روحانی منش، مدیر عامل ستاد دیه استان همدان گفت: ستاد دیه مجموعه‌ای مردم‌نهاد است که هر ساله با برگزاری جشن‌های گلزیزان، بسیاری از مشکلات زندانیان را رفع می‌کند.

او با بیان  اینکه از ابتدای امسال تا کنون ۱۶۹ زندانی در مجموع با بدهی حدود ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، از بند رها شده اند.افزود: جرائم افراد رها شده از بند شامل دیه، نفقه ومهریه، ضمانت، چک برگشتی و ورشکستگی است که از این تعداد شش نفرآن‌ها خانم بوده است.

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان گفت: از ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بدهی افراد آزاد شده، هشت میلیارد و ۱۲۶میلیون تومان گذشت شکایت بوده، ۲۳میلیارد و۴۹۰میلیون تومان تقسیط شده، دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک بلا عوض بوده و یک میلیارد و ۶۵۰میلیون تومان از طریق تسهیلات به افراد رها شده از بند کمک شده است.

روحانی منش افزود:در جشن میلاد رسول اکرم (ص) با برگزاری برنامه گلریزان ۱۸ نفر آزاد شدند و به کانون خانواده بازگشتند.

او با اشاره به مردم نهاد بودن این مجموعه گفت: بیشتر کمک‌ها در ستاد دیه توسط کانون‌های مردمی، هیئت‌ها، نذورات و خانوده‌های معظم شهدا و ایثارگران صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: ستاد دیه ، کمک خیرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار