مراسم ۱۳ آبان درفهرج برگزار می شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فهرج گفت: مراسم استکبارستیزی ۱۳ آبان در فهرج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فهرج با اشاره به روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: امروز پس از ۴۲ سال از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا روز به روز این خود باوری در ملت ایران و همه مستضعفان عالم بوجود آمده که آمریکا شکست پذیر است.

او افزود: قطعا  با مقاومت و ایمان به ارزش‌ها می‌توان آمریکا را به زانو در آورد .

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فهرج افزود: افول آمریکا با آغاز انقلاب اسلامی و از انقلاب دوم ملت ایران یعنی تسخیر لانه جاسوسی آن‌ها آغاز شده و امروز سرعت آن بیشتر و بیشتر شده است.

کریم آبادی در ادامه روز سیزده آبان را بسیار مهم و تاریخی دانست و تاکید کرد: سیزده آبان سه حادثه مهم را شاهد بوده است که هرسه در تاریخ انقلاب اسلامی تاثیر به سزایی داشته اند. تبعید امام خمینی ره، روز قتل عام دانش آموزان توسط رژیم پهلوی و نهایتا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به همین مناسبت این روز، روز مبارزه با استکبار جهانی نامیده شده است.

او گفت:در میان این حوادث حادثه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیر امام راحل ما انقلاب دوم نام گذاری شد. از جهات متعددی حایز اهمیت است.

حجت الاسلام کریم ابادی بیان داشت:حرکت دانشجویان و دانش آموزان جهت تسخیر سفارت آمریکا که در واقع جاسوس خانه آمریکا در منطقه و ایران بود بزگترین ضربه بر پیکره استکبار جهانی و آمریکا بود، زیرا این حادثه در روزگار اوج قدرت آمریکا هیمنه آمریکا را در جهان خورد کرد؛ و نشان داد که می‌شود با قدرت ایمان در برابر آمریکا ایستاد.

او بیان کرد:نکته دوم در این حادثه همین بود که راه نفوذ و جاسوسی و دسیسه آمریکا در ایران و منطقه بسته شد چرا که قبل و بعد از انقلاب آمریکا دنبال ایجاد کودتا در ایران بود.

حجت الاسلام کریم همجنین با اشاره به برگزاری مراسم ۱۳ آبان در شهرستان فهرج گفت:در شهرستان فهرج هم همراه با سایر شهر‌ها در کشور مراسم سیزده آبان با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا در فضای باز و با رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.
او تصریح کرد:این مراسم از ساعت ۸ صبح در میدان امام علی شهر فهرج با حضور مردم بصیر و انقلابی شهرستان فهرج برگزار خواهد شد.
همچنین مراسم دیگری هم از ساعت ۱۰ صبح در بخش نگین کویر در شهر اسلام آباد برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.