ساخت مجتمع گاوداری ۶ هزار راسی شستا در آرادان استان سمنان آغاز شد

عملیات ساخت مجتمع گاوداری ۶ هزار راسی شستا در شهرستان آرادان استان سمنان امروز با حضور امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری در جریان نهمین سفر استانی رییس جمهوری به این استان آغاز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مجتمع گاوداری ۶ هزار راسی روستای سراب‌رود شهرستان آرادان در زمینی به وسعت ۴۱ هکتار از اراضی ملی با پیش بینی ایجاد ۶۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ساخته خواهد شد.

برآورد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این طرح حدود پنج هزار میلیارد ریال است که قرار است در مدت زمان ۲۴ ماه به بهره‌برداری برسد.

تقاطع غیرهمسطح آرادان در محل تلاقی جاده تهران - سمنان با محور منتهی به آرادان واقع شده که تکمیل این طرح نقشی مهمی در رفع گره ترافیکی و افزایش کیفیت راه دارد.

ساخت هزار و ۴۵۰ متر رمپ و لوپ به همراه لچکی‌های لازم، ساخت هزار و ۴۰ متر راه انحرافی برای دسترسی این تقاطع و ساخت دو پل با مساحت ۸۱۵ مترمربع و دیوار سازی لازم در زمره مهم‌ترین اقداماتی است که در این پروژه در دست ساخت است.

وزیر دادگستری از تقاطع غیرهمسطح شهرستان آرادان استان سمنان دیدن کرد

امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری در بدو ورود به ایوانکی در شهرستان گرمسار، ابتدا مورد استقبال مسئولان و شماری از مردم قرار گرفت و سپس در نخستین برنامه خود با حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از پروژه ۱۰۰ هزار تنی سیلوی گندم گرمسار، طرح تصفیه خانه گرمسار و آرادان، طرح آبرسانی ، طرح راهسازی گرمسار به فیروزکوه، مجتمع گاوداری ۶ هزار راسی شستا در آرادان، شرکت در جلسه شورای اداری گرمسار و دیدار با شماری از مردم این شهرستان، از جمله برنامه های سفر یکروزه وزیر دادگستری در قالب نهمین سفر استانی دولت سیزدهم به سمنان است.

ورود وزیر دادگستری به ایوانکی

امیر حسین رحیمی وزیر دادگستری در بدو ورود به ایوانکی به گلزار شهدای گمنام این شهر رفت و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

بازدید از منطقه ویژه اقصادی گرمسار، طرح ۱۰۰ هزار تنی سیلوی گندم گرمسار، طرح تصفیه خانه گرمسار و آرادان، طرح آبرسانی به گرمسار و آرادان، طرح راهسازی گرمسار به فیروزکوه، تقاطع غیرهمسطح جنوبی آرادان، مجتمع گاوداری ۶ هزار راسی شستا در آرادان، شرکت در جلسه شورای اداری گرمسار و دیدار با شماری از مردم این شهرستان، از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر دادگستری در قالب نهمین سفر استانی دولت سیزدهم به سمنان است.

سفر وزیر دادگستری همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان است.

انتهای پیام /  ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.