بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۴۴)؛

از دانلود مرورگر اینترنت کم حجم و سریع تا دانلود برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۴۴)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید


دانلود برنامه ویرایش ویدئو حرفه ای VivaCut – Video Editor PRO 2.6.7

برنامه VivaCut – Pro Video Editor PRO یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو ویژه و حرفه‌ای برای اندروید است. با استفاده از یک جدول زمانی چند لایه و مجموعه‌ای از گزینه‌های ویرایشی سطح بالا، می توانید استوری‌های ویدئویی خود را ایجاد کنید. برای داشتن ویدئو‌هایی خاص قادر هستید تا آن‌ها را برش داده و با افزودن چندی از موارد مختلف آن‌ها را به شیوه‌ای خاص تغییر دهید.

از مهم‌ترین ویژگی‌های به کار رفته در این نرم افزار افزودن متن با استایل‌های مختلف و برچسب‌های گوناگون است که تجربه‌ای جدید را در اختیارتان قرار می‌دهد. با افکت‌های انتقالی جذابیت فیلم‌ها را چند برابر کرده و هرکسی را جذب ویدئو‌هایتان کنید. اگر از صدای پیش فرض ویدئو‌ها راضی نیستید سیستم قدرتمند موجود، این امکان را فراهم می‌کند تا هر نوع موسیقی متن را بر روی کلیپ‌های خود قرار دهید.

تصویر برنامه

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود اپلیکیشن آچار فرانسه قدرتمند Assistant Pro for Android 24.07 مخصوص اندروید

اپلیکیشن Assistant Pro for Android دارای ۱۸ ابزار بسیار عالی و کاربردی برای دستگاه‌های اندرویدی است که توسط استودیوی Aaron ارائه شده و به نوعی به عنوان آچار فرانسه اندروید شناخته می‌شود! از جمله ابزار‌های این نرم افزار می‌توان به مدیریت مصرف باتری، پاک کردن فایل‌های بیهوده و بهینه سازی، ابزار‌های ویجت، نصب و حذف برنامه بصورت دسته‌ای و تکی، مانیتورینگ قطعات دستگاه اشاره کرد.

قطع به یقین با داشتن چنین امکانات منحصر به فردی این برنامه بهترین و کامل‌ترین جعبه ابزار اندروید به حساب می‌آید و با قیمت ۰.۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می‌رسد و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار بار توسط کاربران خریداری شده است! کاربران برنامه‌های مختلفی را برای کار‌های متنوع برروی گوشی‌های هوشمند خود نصب می‌کنند که بالا بودن تعداد آن‌ها می‌تواند دردسرساز باشد. با نصب چنین ابزاری شما می‌توانید مجموعه‌ای از امکانات را در یک محیط مستقل داشته باشید.

جعبه ابزار اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود مرورگر در حال توسعه کروم قناری Chrome Canary 97.0.4687.2

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به کروم اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر کروم منتشر شده است که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. مرورگر مذکور Chrome Canary نام دارد. این مرورگر آمده است تا قابلیت‌های جدید را به کاربران پیش از اضافه شدن به نسخه اصلی ارائه کند.

دانلود Chrome Canary

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه پازل رنگ آمیزی اندروید Paint By Number 2.72.0

برنامه  Paint By Number – Free Coloring Book & Puzzle Game  یک پازل رنگ آمیزی زیبا و سرگرم کننده است. اگر نگاهی به نام برنامه و یا عنوان پست داشته باشید تا حدودی نحوه استفاده از این برنامه را یاد می‌گیرید.

قسمت‌های مختلف موجود در هر نقاشی با شماره‌هایی مشخص شده که این شماره‌ها مربوط به رنگ‌های گوناگون است؛ همین موضوع باعث می‌شود که شما به حل یک پازل پرداخته و براساس شماره‌ها قسمت‌های متنوع را رنگ آمیزی کنید. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این برنامه که هرکسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد طیف عظیم نقاشی‌های موجود در آن است که در دسته بندی‌های گوناگونی قرار گرفته اند و هرکسی با توجه به سلیقه شخصی خود قادر به بهره مندی از آنها است.

دانلود برنامه پازل رنگ آمیزی اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش DU Recorder 2.4.5.1

برنامه DU Recorder – Screen Recorder نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید از صفحه گوشی خود فیلمبرداری کنید. با استفاده از این نرم افزار می‌توانید در حال فیلمبرداری از صفحه گوشی، با میکروفن موبایل صدای خود را ضبط کنید و فیلم آموزشی، تبلیغی بسازید.

برنامه فوق‌العاده DU Recorder – Screen Recorder به گیمرها اجازه می‌دهد در صورت تمایل هنگام بازی با گوشی خود از مراحل طی شده ویدئو ضبط کنند و یا آن را به صورت زنده استریم کنند. این نرم افزار از دوربین جلو هنگام ضبط فیلم از صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند و افراد می‌توانند با کمک این قابلیت همانند یک استریمر حرفه‌ای بازی خود را به صورت زنده در فضای مجازی به نمایش بگذارند. برنامه DU Recorder – Screen Recorder همچنین به افراد اجازه می‌دهد کیفیت ویدئوهای ضبط شده را انتخاب کنند تا در زمان ارسال حجم کمتری داشته باشند.

برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود ام ایکس پلیر پرو MX Player beta 1.41.1

با اطمینان می توان گفت نرم افزار MX Player Pro یکی از بهترین و محبوب‌ترین پلیر‌های گوشی است. با این نرم افزار قدرتمند می‌توانید هر فرمتی را در گوشی خود اجرا کنید.

این پلیر امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم‌ها را نیز به کاربران می‌دهد. با داشتن برنامه MX Player در اسمارت فون خود دیگر نیازی به هیچ ویدئو پلیری نخواهید داشت. نرم افزار مذکور از فرمت‌های فایل‌های avi, mpeg, mp۴, wmv, divx, xvid, mov, flv, vob, ۳gp, mkv به درستی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند تقریبا هر نوع فایلی صوتی و تصویری را در این برنامه اجرا کنند.

دانلود ام ایکس پلیر پرو

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود مرورگر اینترنت کم حجم و سریع 3.6.8 XBrowser

اپلیکیشن XBrowser – Super Fast & mini یک مرورگر وب کم حجم و در عین حال پر سرعت برای اندروید است. با این برنامه به راحتی هر چه تمام و با نهایت سرعت صفحات را یکی پس از دیگری باز کنید و مطمئن باشید تمامی جزئیات بر روی صفحه به نمایش گذاشته می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که موجب محبوبیت این مرورگر شده حجم بسیار پایین آن است. البته این حجم کم به معنای امکانات کم نیست؛ از مهم‌ترین قابلیت‌های موجود در ایکس براوزر می‌توان به مسدود کننده خودکار تبلیغات اشاره کرد که یک مرورگر بدون مزاحمت را برای کاربرانش به ارمغان می‌آورد.

اگر شب‌ها از دستگاه اندرویدی خود استفاده می‌کنید بهتر است استفاده از حالت شب را فراموش نکنید و هرگونه آسیبی را از چشم هایتان دور کنید.

تصویر برنامه

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom 2.2.0

برنامه PhotoRoom  یک اپلیکیشن ویرایش حرفه‌ای و حذف پس زمینه تصاویر است. این نرم افزار امکانات گوناگونی را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما به نوعی می‌توان گفت که تعداد زیادی از آن‌ها مختص کاربران علاقه‌مند به شبکه‌های اجتماعی است.

کاربران به وسیله گزینه‌های موجود قادر خواهند بود تنها با چند بار لمس صفحه نمایش استوری‌هایی زیبا را ایجاد کرده و یا کاور‌هایی فوق العاده را برای پست‌های خود خلق کنند. اصلی‌ترین ویژگی موجود که تیم توسعه دهنده مانور ویژه‌ای روی آن داشته است امکان حذف و جایگزین کردن پس زمینه تصاویر است. شما خواهید توانست به آسانی هرچه تمام‌تر پس زمینه تصاویر را حذف کرده و یک زمینه بی نقص را برای آن‌ها انتخاب نمایید. بیش از هزار الگوی مختلف برای انواع ویرایش‌ها در دسترس شما قرار دارد که استفاده از آن‌ها تنها به خلاقیتتان بستگی خواهد داشت.

ویرایش حرفه ای تصاویر PhotoRoom برای اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود آیکون پک اندرویدی Tigad Pro Icon Pack 2.9.1

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند. اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با نرم‌افزار Tigad Pro Icon Pack تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارند، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

آیکون پک اندروید

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود آیکون پک Sliced Icon Pack 1.9.5

برنامه Sliced Icon Pack عنوان یک آیکون پک بسیار زیبا با طرح و استایل متریال، مخصوص سیستم عامل اندروید است. در این برنامه بیش از ۱۴۰۰ آیکون وجود دارد که اغلب برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی را پوشش می‌دهد. این آیکون‌ها همگی با صرف وقت فراوان و با دقت بالا در جزئیات طراحی شده‌اند و جلوه‌ای عالی به رابط کاربری گوشی شما خواهند داد.

کیفیت و رزولوشن بالای آیکون‌ها، آن‌ها را برای استفاده روی هر نوع صفحه نمایشی مناسب می‌کند. با استفاده از آیکون‌های پوشه موجود در این آیکون پک می توانید در یک حالت زیبا به برنامه‌ها و بازی‌های خود نظم ببخشید و آن‌ها را گروه بندی نمایید.

علاوه بر این ۲۰ تصویر زمینه بسیار زیبا هم در برنامه وجود دارد که می‌توانید برای هماهنگی بیشتر در رابط کاربری از آن‌ها بهره بگیرید. این آیکون پک را با اغلب لانچرهای محبوب اندرویدی می‌توانید استفاده کنید.

دانلود آیکون پک اسلایسد

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار