اتصال سوخت فارس به سامانه هوشمند سوخت

سوخت گیری با کارت هوشمند سوخت و دریافت سوخت با دو نرخ سهمیه‌ای و آزاد در همه جایگاه‌ های فارس امکان پذیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسداله طاهری مدیر منطقه فارس با اشاره به فعالیت تمامی جایگاه‌های سوخت در سطح استان گفت: بعداز اخلال بوجود آماده در سامانه هوشمند سوخت با تلاش شبانه روزی تمامی عوامل چرخه سوخت رسانی در استان ۱۰۰ درصدجایگاه‌های سوخت مایع استان به سامانه هوشمند متصل و در حال ارائه خدمت به مردم است.

او بیان کرد: امکان سوخت گیری با کارت هوشمند سوخت در ۲۹۷ باب جایگاه‌های موجود استان فراهم  شده و مردم می‌توانند سوخت مورد نیاز خود را با دو نرخ  سهمیه‌ای وآزاد دریافت کنند.

طاهری تعداد نازل‌های فعال در جایگاه‌های بنزین، نفت و گاز استان را ۳ هزار و ۷۰۰ نازل دانست و تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران در ستاد و نواحی ظرف مدت یک هفته از زمان بوجود آمدن اخلال در سامانه هوشمند تمامی نازل‌ها برنامه جدید را دریافت و به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند.

مدیر منطقه فارس در خصوص تامین و توزیع سوخت با شروع فصل سرما گفت:با انجام تمهیدات لازم ذخیره سازی مناسب انواع فرآورده‌های نفتی در انبار‌های نفت انجام و سوخت مناطق سخت گذرو شمالی استان توزیع شده است که مشکلی در زمینه سوخت رسانی وجود ندارد.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: سوخت رسانی ، سوخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار