امام جمعه قم:

گزینه نظامی آمریکا به زیر میز رفته است

آیت الله سعیدی گفت:عملیات غرورآفرین سپاه در دریای عمان ثابت کرد که گزینه نظامی آمریکا به زیر میز رفته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ،امام جمعه قم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که درمصلای قدس برگزار شد، با اشاره به این که آمریکای دزد در دریای عمان به دنبال برگ برنده و  به انفعال کشاندن ایران در مذاکرات آینده در وین بود ،گفت: با اقدام حساب شده و غرورآفرین سپاه پاسداران در عملیات دریای عمان، آمریکا در این توطئه هم ناکام ماند.

او با اشاره به اهمیت عملیات نظامی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در دریای عمان گفت: این اقدام نشان داد که آمریکا دیگر با گزینه نظامی نمی‌تواند با ایران برخورد کند و با اقتدار نظامی ایران اسلامی گزینه نظامی به زیر میز رفته است.

آیت الله سعیدی با بیان این که کشور‌های منطقه فکر می‌کنند که می‌توانند امنیت را از آمریکا بگیرند ،افزود: کشور‌های همسایه و منطقه بهتر است برای امنیت با کشور اول منطقه جمهوری اسلامی ایران مذاکره کنند.

خطیب جمعه قم با تاکید بر این که آمریکا در طول این سال‌ها تمام مذاکراتی که داشته به دنبال توطئه و نقشه کشی علیه کشورمان بوده است، گفت: بر اساس آموزه‌های قرآنی وظیفه ما مبارزه و جنگ با آنان است ومبارزه با آمریکا ریشه در بنیان‌های اعتقادی و اصول جمهوری اسلامی دارد.

آیت الله سعیدی با اشاره به این که در ۱۳ آبان ۳ رخداد ماندگار در تاریخ این کشور نقش بسته است، گفت: تبعید امام خمینی(ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی نشان می‌دهد که دستان خباثت آلود آمریکا همیشه به دنبال توطئه علیه مردم ایران بوده است.

او با اشاره انتخاب استاندار جدید قم با رای قاطع در هیئت دولت گفت: از آقای شاهچراغی می‌خواهیم که موضوع عفاف و حجاب به عنوان مطالبه مراجع، علما ومردم انقلابی قم را با همکاری سایر دستگاه‌ها سامان دهد.

خطیب جمعه قم همچنین از زحمات و تلاش‌های آقای سرمست استاندار سابق که در دوران کرونا و سیل سکان دار اداره استان بود، قدر دانی کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار