دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری:

مشکل آب آشامیدنی در چهارمحال و بختیاری بیشتر از معضلات آب بخش کشاورزی است

دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری گفت: مشکل آب آشامیدنی در این استان بیشتر از معضلات آب بخش کشاورزی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  عبدالرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب چهارمحال و بختیاری در شورای اداری چهارمحال و بختیاری با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: مردم این استان خواستار اجرای عدالت در اجرای طرح‌ها هستند و مخالفتی با انتقال آب آشامیدنی ندارند.

او افزود: اکنون طرح‌های انتقال آب بین‌حوضه‌ای با مشکل مواجه است و مدیریت منابع آب در روش کشت محصولات کشاورزی مطلوب نیست.


بیشتر بخوانید


علی‌محمدی تصریح کرد: مردم چهارمحال و بختیاری هیچ مشکل و هزینه‌ای برای کشور نداشته‌اند، اما در مساله آب خواستار رعایت و اجرای عدالت هستند.

علیمحمدی با قدردانی از اقدام کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در سفر به استان‌ها و بررسی میدانی مشکلات یادآور شد: نباید حق مردم در سرچشمه ضایع شود و عدالت در این زمینه اجرای شود.

چهارمحال و بختیاری از ۱۲ آبان‌ماه میزبان اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس است.

اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به همراه تعدادی از معاونان وزرا در حوزه جهادکشاورزی، نیرو، حفاظت محیط‌زیست به مدت ۲ روز به بررسی مسایل حوزه آب، کشاورزی و دامپروری استان خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار