مجیدی: اگر حضور تماشاگر آزاد شده است، به ما هم بگویند/ زشت‌ترین گل لیگ را خوردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر حضور تماشاگر آزاد شده است ، به ما هم بگویند تا ما هم بدانیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد مجیدی،  سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار مقابل فجر گفت: جا دارد در ابتدا از حراست ، پلیس و نیروی انتظامی شهر شیراز تشکر کنم که از دیشب زحمت کشیدند و امروز تیم را به بهترین شکل به ورزشگاه هدایت کردند. جا دارد ورود تماشاگران را به ورزشگاه‌ها تبریک بگویم؛ چون امروز شاهد حضور تماشاگران زیادی در ورزشگاه بودیم. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بهتر است به ما هم اعلام کنند که اگر حضور تماشاگران آزاد شده است ، هواداران استقلال هم به ورزشگاه بیایند.

مجیدی ادامه داد: اگر بحث شیوع کرونا و مسائل بهداشتی تمام شده است به باشگاه ما هم اعلام کنند. من خیلی خوشحال شدم که تماشاگران خونگرم شیرازی را در ورزشگاه دیدم. امیدوارم همان قدر که به حضور تماشاگران اهمیت می‌دهند، به زمین ورزشگاه هم رسیدگی کنند که تیم‌ها در این زمین فوتبال بازی نکنند. باز هم به جامعه ورزش تبریک می‌گویم و امیدوارم تماشاگران بتوانند به ورزشگاه بیایند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در ۹۰ دقیقه بازی، تیم برتر زمین بودیم و فکر می‌کنم زشت‌ترین گل لیگ را خوردیم. اگر از زننده گل سوال کنید نمی‌داند گل را چطور به ثمر رسانده است. وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنید، همین می‌شود.

او افزود: باز هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم؛ چون با کیفیت بازی کردند. گل دقیقه ۹۵ جزئی از اتفاقات فوتبال است. به هر حال این بازی برای ما تمام شده است و من تمام تمرکزم را روی بازی بعدی می‌گذارم.

مجیدی ادامه داد: درباره داوری صحبت نمی‌کنم، همه بازی را دیده اند.

او افزود: تعویض‌های خوبی را انجام دادیم. وقتی فجر گل دریافت کرد از بازی بسته خارج شد. مطهری و حسین زاده بسیار خوب بازی کردند و روی یک اتفاق فجر به گل رسید. استقلال تیم برتر زمین بود. باید از موقعیت هایمان استفاده می‌کردیم و چندین گل به ثمر می‌رساندیم که این امر انجام نشد.

او درباره عملکرد رودی ژستد گفت: از عملکرد ژستد بسیار رضایت دارم. رودی نیمه اول فوق العاده بود و در نیمه دوم از بازیکنان سرعتی بهره بردیم.

مجیدی بیان کرد: تنها چیزی که می‌توانم بگویم‌ این است که‌ ای کاش منصور پورحیدری در این شرایط کنار ما بود. واقعا حسرت می‌خورم.‌ ای کاش پورحیدری و حجازی بودند تا مربیگری شاگرد خود را می‌دیدند.

مجیدی بیان کرد: هواداران استقلال شک نکنند همه کاری برای تیم انجام می‌دهیم و هیچ مشکلی نداریم. از آجورلو تشکر می‌کنم که برای تیم هیچ چیز کم نگذاشت و ان شاءالله نتایج خوبی در ادامه راه کسب می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار