نساجی به دنبال پیروزی مقابل برزیل ایران

تیم نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال،عصر امروز میزبان صنعت نفت آبادان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،هفته چهارم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ با انجام چهار بازی پیگیری می‌شود که در یکی از دیدار‌های امروز، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهدای ساری میزبان صنعت نفت آبادان است.

نساجی از ۳ بازی قبلی با یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست با ۴ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد، اما صنعت نفت با سه شکست و بدون امتیاز در رده آخر جدول جای گرفته است.

شاگردان ساکت الهامی امروز برای کسب امتیاز در ساری به مصاف شاگردان علیرضا منصوریان می‌روند و امیدوارند با دست پر زمین را ترک کنند. آن‌ها هفته قبل، بازی قابل قبولی مقابل گل گهر سیرجان انجام دادند و طرفداران فوتبال را به ادامه لیگ امیدوار کردند.

نساجی در این فصل با ارائه یک بازی هجومی و قابل قبول، رضایت علاقمندان فوتبال را جلب کرده و امروز هم در پی کسب سه امتیاز این دیدار خانگی است.

ترکیب بازیکنان باتجربه و جوان در کنار هم در تیم نساجی، نوید یک فصل خوب را برای پرشور‌های قائم شهری می‌دهد و امروز هم امیدوار به پیروزی خانگی؛ اگر چه شاگردان منصوریان در تیم زرد قناری برای جبران سه شکست قبلی پا به میدان می‌گذارند.

داوری بازی امروز نساجی و صنعت نفت آبادان برعهده حسن اکرمی است و میلاد قاسمی و مجتبی غریب کمک‌های وی در این بازی هستند. داور چهارم علی بای و ناظر بازی هم رسول فروغی هستند.

دیروز و در نخستین دیدار‌های هفته چهارم، تیم‌های مدعی استقلال و سپاهان مقابل حریفان متوقف شدند تا رقابت‌ها فشرده‌تر پیگیری شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار