ساماندهی معتادین متجاهر و متکدیان در بهبهان

جلسه پیشگیری از وقوع جرم با عنوان ساماندهی معتادین متجاهر و متکدیان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با عنوان ساماندهی معتادین متجاهر و متکدیان  بهبهان با حضور زندی رئیس دادگستری، قاسمی دادستان، مهدی مرشد بهبهانی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار و یلدا قنواتی ریاست اداره بهزیستی و اعضای کارگروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سالن اجتماعات دادگستری برگزار شد.

مرشد بهبهانی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بهبهان گفت: جمع آوری چادرنشینان میدان شهیدان غلامی در ۲ سال گذشته و ساماندهی تعدادی از معتادین متجاهر و سپردن آنان به مراکز اقامتی را تنها چند نمونه از فعالیت‌های این کارگروه است.

او بیان داشت: در بحث آسیب‌های اجتماعی تلاش‌ها از جلسات بدون خروجی به سوی فعالیت‌های عملی با همراهی همه‌ی ارگان‌ها و افراد دلسوز رفته است و امیدواریم به زودی نیز طرح جمع آوری متکدیان و معتادین متجاهر را در قالب دومین برنامه این کارگروه در این زمینه آغاز کنیم.

قاسمی دادستان شهرستان گفت: برای رفع معضل آسیب‌های اجتماعی وجود زیرساخت‌های مناسب از اهمیت به سزایی برخوردار است و وجود یک کمپ دیگر ترک اعتیاد برای بهبهان از نیاز‌های ضروری بوده و شایسته است بهزیستی در تسهیل این امر همت شود.

او  افزود: در زمینه پیشگیری از وقوع جرم با ساماندهی و جمع آوری معتادین متجاهر می‌توان از وقوع بزه‌های خرد و جرائمی مانند سرقت و... جلوگیری کرد و اجتماع سالم تری را رقم زد که همین امر یکی از هدف‌های مهم مجموعه دادگستری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.