عبدالملکی:

خود ما هم دچار مشکلات معیشتی هستیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:شرایط اقتصادی و تورم نه تنها کارگران بلکه کارفرمایان و مدیران ارشد را تحت فشار قرار داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین نشست شورای عالی کار در دولت سیزدهم درباره وضعیت قدرت خرید کارگران اظهار کرد: نباید فقط کارگران در نظر گرفته شوند بلکه کارمندان، کارفرمایان و حتی مدیران ارشد هم با توجه به شرایط اقتصادی و تورم که در سال‌های اخیر به اقتصاد کشور تحمیل شده با مشکل مواجه شده اند و مسائل اقتصادی رفاه مردم جامعه را تحت تاثیر جدی قرار داده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که تورم و فشار اقتصادی حتی در سطح مدیران ارشد وجود دارد گفت: قدرت خرید کارشناسان، کارمندان و همچنین خود ما تحت تاثیر قرار گرفته و دچار مشکلات معیشتی هستیم چه در قدرت خرید و چه در موارد دیگر با مشکل رو به رو هستیم.

عبدالملکی افزود: شرایط اقتصادی پیش آمده در کشور و تورم سرسام‌آور همه را تحت فشار قرار داده کارگران، تولید‌کنندگان و کارفرمایان هم به دلیل افزایش قیمت نهاده‌های تولیدی تحت فشار هستند.


بیشتر بخوانید

اعلام جزییات اولین جلسه شورای عالی کار در دولت جدید/ بن کارگری نقدی باقی ماند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۰:۱۸ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
جناب وزیر داره میخ را محکم میکوبه تا انشااله برا اخر
(افزایش حقوق کارگر*)سال که کارفرمایان را راضی نگه داره چند ماه گوشت برنج مرغ مایحتاج یک خانواده نتوانستم بگیرم مدیر و مسئول چه انها هم نتوانستند تخم مرغ نمتوانم بخرم کارفرما مدیر و مسئول نتوانسته بخره شاید حقوق کمه از 12میلیون تا سی میلیون در ماه جناب وزیر اول بروید حقوق خود و مسئولین ومدیرانتان درست کنید بعد فکری به احوال کارگر
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۵۱ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
حا آره راست میگه خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!! کارگران و مستمری بگیران بیمه شدگان تامین اجتماعی با درآمد ریالی چندر غازیشون تحت فشارهای مختلف زندگی و معیشتی هستند کارفرمایان و مدیران و مسئولان ارشد و غیر ارشد با درآمدهای و حقوقهای نجومی دلاری تحت فشارهای اقتصادی و معیشتی بریز بپاشهای کلانشون هستند خب هر کسی به اندازه سفرش خرج می کنه سفره مدیران ارشد وسعتش خیلی زیاده
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۰۰ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
برای رفع محرومیت مدیران ارشد یتیم غوره از خیرین خواهشمندیم در سراسر ایران گلریزون برپا کنند براشون تا از سختی و دشواری خرج معیشتیشون خارج شوند شب شکم گرسنه نخوابن !!! .
آخرین اخبار