شهریاری:

کادر درمان افتخار آفرینان دوران سخت هستند

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم گفت: براساس روایت نبوی کادر درمان در شرایط کنونی افتخار آفرینان دوران سخت هستند و اخلاص آنان موجب شده در دنیا وآخرت سربلند شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام علیرضا شهریاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جهرم ضمن بازدید از بخش کرونایی بیمارستان پیمانیه جهرم از کادر درمان این بیمارستان و ضمن آرزوی سربلندی و عزت برای مدافعان سلامت، اضافه کرد: هم اکنون این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز ظرفیت‌های نیروهای انسانی و جهادی طلاب و دانشجویی را برای کمک رسانی در اختیار مراکز درمانی این بیمارستان قرار دهیم.

او گفت: همچنین امیدواریم با همکاری بیشتر افراد جامعه یا رعایت بیشتر توصیه‌های بهداشتی در اجرای هرچه مطلوب‌تر اصول شاهد توقف شیوع گسترده بیماری کرونا باشیم.

شهریاری با بیان اینکه مدافعان سلامت بیمارستان پیمانیه جهرم در راه خدمت به مردم فداکارانه تلاش می‌کنند، بیان کرد: کادر درمان این بیمارستان همه دارایی خود را از جمله تعهد، دلسوزی، دانش، مهارت را فدای بیماران کردند و امروز در امر پیشگیری سربلند هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار