بازگشت رقیب مجیدی به نیمکت تیم فوتبال فولاد

شب گذشته جواد نکونام برای دومین بار هدایت تیم فوتبال فولاد خوزستان را بر عهده گرفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته و پس از ۲ روز پر حاشیه در باشگاه فولاد خوزستان، جواد نکونام پس از چند ماه به جمع فولادی‌ها اضافه شد و هدایت قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایران را برای دومین بار بر عهده گرفت.

قبول کردن هدایت فولادی‌ها در شرایطی بود که چند ساعت قبل از رسانه‌ای شدن توافق نکونام با فولاد خوزستان صحبت‌های زیادی درباره پیوستن این مربی به تراکتور تبریز شنیده می‌شد و حتی عنوان شده بود که زنوزی، مالک متمول تبریزی‌ها قرارداد نکونام را تنظیم کرده است و این سرمربی جوان به تراکتور خواهد رفت. در شرایطی که تنها پس از چند ساعت از این صحبت ها عکس‌هایی از نکونام و گرشاسبی، مدیر عامل فولاد خوزستان منتشر و اعلام شد که جواد نکونام بار دیگر هدایت تیم محبوب استان خوزستان یعنی فولاد را بر عهده گرفته است.

بازگشت نکونام به دنیای مربیگری و فولاد خوزستان، شاید علاوه بر فولادی‌ها برای استقلالی‌ها نیز مهم باشد؛ چرا که در شرایط کنونی جواد نکونام، پس از فرهاد مجیدی تنها گزینه ایرانی برای هدایت استقلال تهران است و اگر مجیدی نمی‌توانست با استقلال نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب کند، حتما می‌دانست که رقیب مشهوری دارد.

حالا اکنون با بازگشت نکونام به فولاد، شاید مجیدی تنها گزینه ایرانی استقلالی‌ها برای هدایت آن‌ها باشد؛ اتفاقی که می‌تواند باعث دور شدن حاشیه از این ۲ سرمربی جوان و تیم هایشان شود و مجیدی و نکونام نیز این موضوع را به خوبی می‌دانند.

تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند، دیداری که می‌تواند تقابل جذابی را میان فرهاد مجیدی و جواد نکونام به ثبت برساند.


بیشتر بخوانید

  • جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار