حیرت بازیکنان از ورود ناگهانی روباه به زمین بازی فوتبال

ورود ناگهانی روباه به زمین بازی فوتبال آمریکایی و فرار آن به روی سکوها موجب حیرت بازیکنان و تماشاچیان شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بار دیگر یک حیوان با ورود به زمین بازی به سوژه رسانه‌های اجتماعی تبدیل شد. در حالی که همین چند وقت پیش بود که آویزان شدن یک گربه از سقف ورزشگاه میامی هنگام برگزاری یک مسابقه دانشجویی و همچنین ورود یک سگ به زمین فوتبال در لیگ برتر بوسنی خبرساز شده بود به تازگی نیز ورود روباه به استادیومی در آمریکا خبرساز شده است. این روباه با ورود غیرمنتظره خود به یک استادیوم در ایالت آریزونا موجب حیرت بازیکنان و تماشاچیان شد. این اتفاق زمانی رخ داد که یک مسابقه فوتبال آمریکایی در ورزشگاه سان دِویل در حال انجام بود.

ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای که در توئیتر منتشر شده است لحظه ورود این روباه به زمین را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که بازیکنان دو تیم در میانه میدان در حال بازی هستند ناگهان این روباه وارد زمین می‌شود. در این ویدئو صدای یکی از گزارشگران تلویزیونی در حالی که سعی می‌کند حدس بزند آیا این حیوان چهار پا گربه است یا نه شنیده می‌شود که می‌گوید: «به هر حال ما با ورود یک حیوان به زمین بازی مواجه هستیم.» در این ویدئو صدای گزارشگر دیگری شنیده می‌شود که در پاسخ به همکارش می‌گوید: «من نمی‌دانم آیا این (حیوان) یک گربه است یا نه. این یک روباه است. گربه نیست.»


بیشتر بخوانید


در این ویدئو مشاهده می‌شود این روباه پس از ورود به میانه زمین به سمت حاشیه آن حرکت کرده و سپس با پرش از روی موانع کنار زمین وارد سکوی تماشاچیان شده و فرار می‌کند. انتشار این ویدئو با واکنش‌های طنز کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این یکی از بهترین پرش‌هایی بود که من تابحال دیده بودم.» کاربر دیگر نوشت: «این روباه برای نظارت بر بازی وارد زمین شده بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار