شگرد مسافران برای فرار از هواپیما + فیلم

شگرد مسافران برای فرار از داخل هواپیما و ورود به خاک اسپانیا صحنه ای عجیب را در فرودگاه رقم زد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه فرار بیش از ۲۰ مسافر از یک هواپیمای مسافربری در فرودگاه پالما مایورکا اسپانیا را به تصویر می‌کشد. این مسافران پس از آنکه یکی از آن‌ها تظاهر کرد دچار کما دیابتی شده است از هواپیما فرار و در تاریکی شب در فرودگاه متواری شدند. پلیس اسپانیا می‌گوید احتمال می‌دهد این یک نقشه از پیش طراحی شده برای ورود غیر قانونی این افراد به خاک این کشور بوده باشد.

در ویدئویی که توسط یکی از مسافران و با تلفن همراه تهیه شده نشان می‌دهد این افراد پس از پیاده شدن از هواپیما در تاریکی فرودگاه پالما مایورکا ناپدید می‌شوند. در این ویدئو صدای یک زن شنیده می‌شود که می‌گوید: «آ‍ن‌ها در حال فرار هستند. آن‌ها با فرار از هواپیما می‌خواهند در اسپانیا بمانند.»


بیشتر بخوانید


این اتفاق عجیب پس از آن رخ داد که هواپیمای ایرعربی Maroc که از کازابلانکا به سمت استانبول ترکیه در حرکت بود به دلیل بدحال شدن یکی از مسافران در یک فرود اضطراری در فرودگاه مایورکا بر زمین نشست. مرد مراکشی که به همراه یکی از همراهانش به بیمارستان منتقل شده بود پس از تایید سلامتی اش اقدام به فرار کرد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی در حالی که درب‌های هوایپما برای انتقال این مسافر به بیمارستان سون لاتزر باز شده بود، ۲۲ مسافر از سردرگمی ایجاد شده استفاده کرده و فرار کردند. این اتفاق موجب تعطیلی چهارساعته فرودگاه و ایجاد هرج و مرج شد. بنا به اعلام یکی از مقامات ۱۲ نفر از ۲۴ مسافر این هواپیما، هنوز شناسایی نشده و مفقود هستند. بیشتر این مسافران مراکشی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار