عنایتی: آجورلو مدیر موفقی است / دعوت نشدن طارمی به تیم ملی فوتبال همه را شوکه کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص مراسم تجلیل از پیشکسوتان این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

رضا عنایتی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مراسم هم اندیشی و تجلیل از پیشکسوتان این تیم اظهار کرد: امیدوارم هر چند وقت از این دست مراسم‌ها برگزار شود، چرا که باعث می شود از تجربیات پیشکسوتان استفاده شود؛ آن ها شناسنامه استقلال هستند و افتخار می‌کنم که عضو کوچکی از این تیم بوده ام.

او درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: من سرمربی تیم هوادار هستم و نباید درباره وضعیت استقلال صحبت کنم، اما خودم را یک استقلالی باتعصب می‌دانم و مطمئنا با حضور آجورلو که در گذشته نیز موفق بوده است، استقلال رو به جلو خواهد رفت. برای آجورلو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم با کمک پیشکسوتان استقلال به جایگاه اصلی که چند سال است از آن دور شده، برگردد.

او در خصوص خصوصی سازی استقلال بیان کرد: مطمئنا چند سال دیگر هم این اتفاق نخواهد افتاد. برای هر کاری باید برنامه ریزی کرد و فکر می‌کنم عزمی برای خصوصی سازی ۲ تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس نیست.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی گفت: تیم ملی ۲ بازی بسیار مهم پیش رو دارد و این اتفاق همه فوتبال‌دوستان را شوکه کرد. ای کاش قبل از این اتفاق جلسه ترتیب داده می‌شد و اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی و مهدی طارمی با هم صحبت می‌کردند. طارمی در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان ما است و ما فقط حریفانمان را خوشحال کردیم. در واقع خودزنی کردیم. تیم ملی متعلق به تمام مردم کشورمان است و امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود.

او خاطرنشان کرد: تیم ملی ما همیشه نشان داده است که در شرایط سخت نتایج خوبی را کسب می‌کند و با توجه به بازیکنانی که در اختیار داریم، فکر می‌کنم کار سختی در این ۲ بازی نداشته باشیم. هرچند فوتبال غیر قابل پیش بینی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار