تارتار: باید به تصمیمات سرمربی تیم ملی فوتبال احترام گذاشته شود

سرمربی تیم ملی فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: مسئله اختلاف مهدی طارمی و سرمربی تیم ملی را می‌شد بهتر مدیریت کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص عمل جراحی خود اظهار کرد: دیروز عمل جراحی کردم و چند وقت در ناحیه همسترینگ احساس درد کردم، اما  نسبت به آن بی تفاوت بودم و روز به روز این درد بیشتر می‌شد و با توجه به تعهدم نسبت به تیم ذوب آهن نمی‌توانستم استراحت کنم و یک MRI گرفتم و مشخص شد که از ناحیه دیسک کمر پارگی وجود دارد و بالاخره مجبور شدم عمل جراحی کنم.

او در خصوص پیروزی در دربی اصفهان گفت: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم و سپاهان نسبت به ما عملکرد بهتری داشت و اگر پنالتی آن‌ها تبدیل به گل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد، اما خدا را شکر دروازه بان ما در این بازی روز خوبی را پشت سر گذاشت و با تغییراتی که در نیمه دوم بازی داشتیم روند بازی تیممان بهتر شد.

او در خصوص قرعه سخت ذوب آهن در اول فصل بیان کرد: من همیشه دوست دارم با تیم‌های مدعی در اول فصل بازی کنیم، چون که در این موقع حساسیت وجود ندارد و تا الان نیز نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم.

او درباره تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر گفت:هر تیمی که بیشتر هزینه می‌کند می‌تواند مدعی قهرمانی باشد و در همه جهان نیز همین گونه است. تیم‌های پرسپولیس، استقلال و سپاهان که نسبت به سال گذشته نیز قدرتمند‌تر شده است از تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند و تیم‌های گل گهر سیرجان، فولاد خوزستان و حتی مس رفسنجان نیز بازیکنان خوبی را جذب کرده اند و من به بازیکنانم گفته ام که هیچ چیز دور از دسترس نیست و اگر تلاش مضاعفی کنیم می‌توانیم کار‌های بزرگی را انجام بدهیم.

تارتار در خصوص تغییرات زیاد سرمربیان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر افزود: ما سرمربیان بهترین افراد برای قربانی شدن هستند و اگر در فضای مجازی روی تیمی فشار زیاد می‌شود یک مدیر اولین تصمیمی که می‌گیرد تغییر سرمربی است و فقط چهار هفته از لیگ برتر گذشته است. تیم پرسپولیس یک بازی را باخته و هفته گذشته نیز در ورزشگاه آزادی مساوی کرده است و منصفانه نیست که از آن‌ها انتقاد شود. کادرفنی پرسپولیس در گذشته عملکرد خوبی داشته است و عبدالله ویسی نیز در فولاد خوزستان روند خوبی را طی کرده بود.

او در خصوص دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی گفت: این مسئله را می‌شد بهتر مدیریت کرد، اما در حال حاضر باید به تصمیم سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان احترام گذاشته شود و در نهایت سرمربی تیم ملی پاسخگو نتایج کسب شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
اطاعت ازاسکوچیچ وظیفه بازیکنان تیم ملی است ولی بازی ضعیف خانگی ایران مقابل کره جنوبی نشان داد که حرفهای طارمی درمورد ضعف تاکتیکی اسکوچیچ امر ملموسی است
وقتی شاگرد ازمربی خود قویترباشد دراین مساله فدراسیون فوتبال مقصراست که مربی کم دانشی را استخدام کرده وسند کمی دانش او در اتخاذ تاکتیکهای ضعیف است یعنی بردهای تیم ملی بدون مرلی هم قابل پیش بینی بود ولی وقتی حریف چغر وسخت میشود اسکوچیچ چیزی برای گفتن ندارد وفتی اسکوچیچ بدون هیچگونه آمادگی لازم وبازی تدارکاتی به مصاف کره میرود ومی بازد وبا خلاقیت بازیکنان به گل تساوی میرسد این امر نشان میدهد که مربی ضعیف است این درحالیست که
کیروش که مربی سابق ایران بود مرتب به فدراسیون فوتبال اعتراض می کرد تا مبادا کارش خراب نشود ولی اسکوچیچ با سازگاریهای زیادش با فدراسیون عملاً به تیم ملی ضربه می زند ودر بازیهای حساس عملکرد مطلوبی نخواهد داشت ودرجام جهانی ایران به زنگ تفریح تیمها تبدیل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
صدر گروه ایستادن یعنی تیم ستاره دار نه فرد ستاره ایی
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۱۱:۴۴ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
گروه چی؟ فازت چیه؟ تا آخر فصل خیلی مونده شما با یه هفته صدرنشینی اینکارا رو میکنید اگه 5 سال قهرمان میشدید چیکار میکردید اونم با اینهمه ریخت و پاش برای تیمتون و قلع و قمع کردن پرسپولیس
آخرین اخبار