۲ ملی پوش تیم فوتسال سن ایچ ساوه بازی با فرش آرا را از دست دادند

تیم فوتسال سن ایچ ساوه در حالی روز جمعه باید به مصاف فرش آرا برود که ۲ بازیکن ملی پوش این تیم به دلیل آسیب دیدگی حضور ندارند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال روز‌های پنج شنبه و جمعه هفته جاری در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود. در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته ۲ تیم سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد به مصاف هم می‌روند. مسعود محمدی و طا‌ها نعمتیان ۲ ملی پوش تیم فوتسال سن ایچ ساوه به دلیل آسیب دیدگی به احتمال زیاد در بازی روز جمعه برابر فرش آرا غایب خواهند بود.

محمدی دروازه بان تیم فوتسال سن ایچ ساوه از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده است و پزشکان باشگاه در تلاش هستند تا او را به بازی روز جمعه برسانند. هر چند گفته می‌شود شانس بازی مسعود محمدی برابر فرش آرا بسیار کم است. همچنین طا‌ها نعمتیان دیگر بازیکن ملی پوش تیم فوتسال سن ایچ ساوه به دلیل در رفتگی انگشت پا فعلا در تمرینات حضور ندارد. با این آسیب دیدگی که برای نعمتیان به وجود آمده است او به مدت یک هفته نمی‌تواند برای تیم خود به میدان برود و به همین دلیل او در بازی روز جمعه برابر فرش آرای مشهد غایب خواهد بود.


بیشتر بخوانید


دیدار تیم‌های فوتسال سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد روز جمعه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار