در بسته حوادث سه شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ بخوانید؛

دستگیری فرد مامور نما در دزفول/تعقیب و گریز مسلحانه یک سارق مشاعات ساختمانی در اهواز

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان در روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۰ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری فرد مامورنما در دزفول

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی گزارشات واصله مبنی بر حضور فردی مشکوک با البسه و تجهیزات پلیسی در پارک ساحلی این شهرستان پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۱ پس از آگاهی از حضور او در پارک ساحلی با هماهنگی مقام قضائی در اسرع وقت به محل اعزام و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در ادامه بیان داشت: در بازرسی از متهم تعداد یک دستگاه بی سیم دستی، یک حلقه دستبند فلزی، یک قوطی اسپره فلفل، یک دستگاه شوکر برقی و یک دست لباس نظامی که بر تن داشته کشف شد.

سرهنگ گراوندی در خاتمه ضمن اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و اعزام متهم به دادسرا، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت به شماره تلفن ۱۱۰ اطلاع رسانی دهند.

سارقان کیف قاپ در دام پلیس اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره کیف قاپی در سطح شهر اهواز ماموران کلانتری ۱۲ اهواز با انجام اقدامات اطلاعاتی هویت ۲ نفر از کیف قاپان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات فنی پلیسی به ۱۰ فقره کیف قاپی در سطح شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در اهواز

دالوند همچنین از دستگیری یک سارق مشاعات ساختمانی با کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان اطلاع داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مشاعات ساختمانی در سطح شهرستان اهواز ماموران کلانتری ۲۲ شهرستان اهواز با اقدامات اطلاعاتی هویت یک سارق مشاعات ساختمانی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی طی عملیات تعقیب و گریز و استفاده از قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در ادامه بیان داشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت مشاعات ساختمانی اعتراف کرد.

کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اهواز

این مقام مسئول در ادامه با اشاره کشف ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان اظهار داشت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران کلانتری ۱۵ اهواز با کار اطلاعاتی از فعالیت یک نفر که اقدام به نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق می‌کرد، مطلع و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ محسن دالوند تصریح کرد: ماموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی و در بازرسی به عمل آمده تعداد ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد، بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

کشف محموله کالای قاچاق در ماهشهر

سرهنگ سعید شعبان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: برای حمایت از تولید و مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماهشهر حین گشت زنی واجرای طرح مبارزه باقاچاق کالا و ارز درمحور موصلاتی ماهشهر به هندیجان به ۲ دستگاه خودروی ایسوزو و سمند حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از بار خودروی توقیفی تعداد ۳ دستگاه ماشین لباسشویی، ۲ دستگاه یخچال و ۱۷ کیسه گردوی خارجی قاچاق فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی در ادامه بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد کردند و در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار