خروجی پژوهش‌ها باید کاربردی باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: دستیابی به خروجی کاربردی در یک سیستم اداری بر اساس داده‌های موجود، هدف اصلی اجرای پژوهش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان در جلسه شورای پژوهش استانداری سمنان اظهار کرد: مدیریت بهره‌وری همواره یکی از چالش‌های جدی در نظام اداری بوده است که ما باید با اجرای طرح‌های پژوهشی مناسب و کاربردی، در راستای تقویت آن گام برداریم.

وی افزود: در حوزه مدیریت منابع انسانی با تمام پیچیدگی‌های که در آن وجود دارد، احصای شاخص‌ها اقدامی چالشی و حائز اهمیت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان ادامه داد: امیدواریم کار پژوهشی خوب، کارآمد و کاربردی تدوین و سپس داخل مجموعه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی پیاده‌سازی شود و در ادامه بتوان آن را به سایر دستگاه‌ها تعمیم داد.

منصوری با تأکید بر اینکه ارزیابی وضع موجود در بحث نقاط ضعف و قوت حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: ما باید خروجی سیستم را پایش کنیم و ضمن اجرای طرح‌های پژوهشی مطلوب، با داده‌های موجود خروجی‌های بهتری دریافت کنیم.

وی بیان کرد: شناسایی وضع موجود بهره‌وری در سازمان و برنامه‌ریزی برای رسیدن به وضع مطلوب در قالب اجرای برنامه‌های بهبود بهره‌وری از مؤلفه‌های مورد انتظار در حوزه طرح‌های پژوهشی مرتبط با بهره‌وری در یک سیستم است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان عنوان کرد: ما معتقدیم اگر کاری انجام نگیرد، بهتر از آن است که اقدامی صورت گیرد که نتوان از آن به‌صورت کاربردی بهره‌برداری کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.