کمک ۷۰ میلیارد ریالی به شهرداری بیجار

فرماندار بیجار گفت: به منظور تقویت فاز عملیاتی پروژه‌های درست اجرای شهری، ۷۰ میلیارد ریال به شهرداری بیجار کمک مالی تصویب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی اکبر ورمقانی فرماندار بیجار اظهارداشت: با توجه به اینکه در اواخر آبان ماه و آذر ماه رویداد‌های ورزشی مهمی در شهرستان برگزار خواهد شد، اعتبار ۷۰ میلیارد ریال توسط استانداری به شهرداری بیجار تصویب شد.

ورمقانی افزود: برنامه ریزی جهت برگزاری هند بال پیشکسوتان کشور در راستای گرامیداشت مرحوم علی وسط چراغعلیپور، برگزاری مسابقات کشوری تکواندو پومسه در اواخر آذرماه سال جاری و مساعدت تامین منابع مالی، ۲ رویداد با مشارکت ورزش و جوانان، استانداری و سازمان مدیریت برنامه ریزی، مقرر شد هیات‌های مذکور و ورزش و جوانان بیجار مقدمات بازدید مسئولین فدراسیون‌های کشوری از امکانات شهر بیجار و اسکان مهمانان فراهم شد.

او اضافه کرد: حمایت مالی از تیم فوتبال شهدای گروس در مسابقات لیگ سه کشوری و تیم والیبال شهرستان در لیگ B کشوری همکاری و مساعدت مالی و امکانات شهرستان، بررسی آخرین و ضعیت پیشرفت پروژه‌های ورزش و جوانان شهرستان بیجار مقرر شد تا اواخر هفته جاری تخصیص پروژه پیست تارتان ابلاغ و ورزش و جوانان استان بصورت ترک تشریفات پروژه‌های پیست اسب دوانی و عملیات خاکی پیست اسکی و پیست موتور سواری را به پیمانکار واجد شرایط واگذار کند.

فرماندار بیجار با اشاره به اینکه ۵۵۰ میلیارد ریال از محل تا یک درصد (۱٪) عوارض فروش معادن به شهرستان بیجار و بخش کرانی تخصیص یافت، گفت: در راستای اجرای بند ۵ ماده ۴۳ قانون برنامه ششم توسعه کشور و پیرو جلسات نهم و دهم شورای معادن استان کردستان و جلسات متعدد کارشناسی استانداری کردستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان و همکاری و تعامل مثبت معادن شهرستان بیجار برای پرداخت عوارض تا یک درصد فروش معادن نهایی شد.

ورمقانی افزود: پروژه‌های نهایی، بهسازی، تعریض، زیرسازی و آسفالت جاده دوراهی یاسوکند تا شهر حسن آباد و محور شیخ بشارت به روستای سراب با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، کمک به طرح‌های عمرانی و زیرساختی روستا‌های حوزه معادن بخش کرانی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال، تجهیز درمانگاه شهر یاسوکند با اعتبار ۱۶ میلیارد ریال و کمک به شهرداری یاسوکند با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال است.

او گفت: کمک به آموزش و پرورش بیجار و کرانی با اعبتار ۱۰ میلیارد ریال، کمک به ورزش و جوانان بیجار و یاسوکند با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، کمک به ساخت سریال امیر نظام گروسی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال و جهت تکمیل و بهره برداری از برخی موارد دیگر اعتباری ۳۹ میلیارد ریال تصویب شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
درود