بازار داغ گردشگری روسیه، با یک مجسمه دیدنی

کشور روسیه با وجود مجسمه‌های مختلفی که توسط مجسمه سازان در این کشور ساخته می شود، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم، روستای کامنکا که یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری در غرب روسیه محسوب می‌شود، با وجود مجسمه‌های غول پیکری چون اژد‌های سه سر آتشین، شاهد حرکت توریستی بوده است. این مجسمه که توسط مجسمه ساز اوکراینی ولادیمیر کولسنیکوف ساخته شده، یک اژد‌های وحشتناک است که در بسیاری از داستان‌های عامیانه و افسانه‌ای روسیه ایفای نقش می‌کند.

مجسمه اژدهای سه سر

کار بر روی این مجسمه ۱۵ متری در سال ۲۰۱۵ آغاز شد و دو سال بعد، عکس‌های آن در شبکه‌های اجتماعی پخش و میلیون‌ها لایک گرفت. وب سایت "Odity Central" ادعا کرد که سالانه ده‌ها هزار گردشگر از پارکی که در این روستا قرار دارد بازدید می‌کنند تا مجسمه غول پیکر این موجود اسطوره‌ای را از نزدیک ببینند. گردشگران نمی‌توانند این لحظات هیجان انگیز را تجربه کنند، مگر پس از طی مسافت ۴۰۰ کیلومتری از پایتخت روسیه یعنی مسکو، تا به باغی برسند، که طیف وسیعی از بازی‌ها و ابزار‌های سرگرمی در آن وجود دارد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۰ ۲۳ آبان ۱۴۰۰
سرزمین ایران هم اژدهای آتشین قدر فدرت محسوب می شود ایران هم باید چندین مجسمه ثابت و متحرک در پایتختش و تمامی کلان شهرها و بنادر نفت و گاز خیزش درست کند همانند این مجسمه روسی که مداوم آتش از دهان اژدهای بیدار خردمندش بیرون می زند ایران اژدهای بزرگ و قدر قدرتیست که در بیشه شیرانش زنده و زیست می کند غرش شیرانش و خشم اژدهای همیشه بیدارش لرزه بر اندام دشمنان ایران انداخته و می اندازد . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۲۲ آبان ۱۴۰۰
تو ایران از این مجسمه ها بذارن روز بعدش غیب میشن
آخرین اخبار