امام جمعه گرگان:

کشور‌های استکباری به دنبال ایران هراسی در جهان

امام جمعه گرگان گفت: ایران هراسی راهبرد مثلث شوم عبری عربی غربی در جهان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان در خطبه‌های نماز جمعه گرگان با اشاره به دسیسه‌های مثلث شوم عبری عربی و غربی گفت: دشمنان به دنبال ترویج ایران‌هراسی هستند.

امام جمعه گرگان افزود: با وجود آنکه مطالعات نهاد‌های اطلاعاتی آمریکا صریحاً اعلام کرده که ایران به دنبال کسب سلاح هسته‌ای و اتمی نیست، اما آمریکا به عنوان محور مثلث شوم عبری عربی غربی به دنبال ترویج ایران‌هراسی است.

 

آیت الله نورمفیدی به مذاکرات پیش رو با کشور‌های چهار به علاوه یک اشاره کرد و افزود: ایران در حال حاضر برای مذاکرات در سطح مطلوبی از اقتدار برای حضور در این مذاکرات قرار دارد.

 

امام جمعه گرگان گفت: هرچند برخی مشکلات در داخل ایران وجود دارد که دولت موظف به حل آن‌ها است، اما اگر دولت بتواند در این گذرگاه حساس در برابر تحریم‌ها مقاومت و تحمل کند در آینده به ثمرات و جایگاه مطلوبی خواهد رسید.

 

آیت الله نورمفیدی بیان کرد: بر اساس نتایج نهاد‌های اطلاعاتی آمریکا ایران به‌همراه کره شمالی، روسیه و چین به عنوان یک تهدید برای آن کشور شناخته می‌شود.

 

امام جمعه گرگان گفت: بر اساس نتایج این نهاد اطلاعاتی ایران به دلیل تلاش برای جلوگیری از نفوذ آمریکا در جهان، حمایت از جمعیت شیعه جهان، داشتن برنامه برای نفوذ در ممالک دیگر و منحرف کردن فشار‌های بین المللی از خود جزو تهدیدات آمریکا است که در این گزارش به آن‌ها استناد شده است.

 

ایت الله نورمفیدی ادامه داد: این نهاد‌های اطلاعاتی گزارش و تاکید کرده اند که ایران به دنبال هسته‌ای شدن نیست.

 

امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه (س) گفت: صحن ارزشمند و حضور باشکوه این سلاله اهل بیت دستاورد‌های بسیار زیادی برای ایران دارد که یکی از آن‌ها ایجاد مدرسه حوزه علمیه قم برای تبیین و نشر آموزه‌های اسلام بوده است.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.