فوتسال بانوان آبادان به سومین پیروزی دست پیدا کرد

تیم فوتسال پالایش نفت آبادان با نتیجه ۳ بر صفر سومین پیروزی لیگ برتری خود را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، امروز تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در هفته ی سوم رقابت های لیگ برتری فوتسال باشگاه های کشور توانست با برتری ۳ بر صفر تیم مس کرمان را شکست دهد و در در سالن شماره یک مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان به سومین پیروزی پیاپی خود دست پیدا کند.

در بازی امروز پالایش نفتی ها معصومه گنجی با پاس گل زهرا کوراند گل اول نفتی ها را به ثمر رساند. دقایقی بعد کافیه هزاریان با پاس گل راحله رفيعي  گل دوم را زد تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

شاگردان نرگس علوانی که در ابتدای نیمه دوم بازی را در اختیار داشتند توانستند با گلزنی پریوش خلیلی روی پاس گل فهیمه زارعی به گل سوم دست پیدا کنند.

نتیجه رقابت امروز بانوان فوتسالیست آبادانی سبب شد تا پالایش نفت آبادان افزون بر دستیابی به سومین برد پیاپی خود، صدرنشینی خود را نیز با قاطعیت حفظ کند.

برزیلی های آبادان در هفته چهارم این رقابت ها ، جمعه ۲۸ آبان میزبان بوتا پارس ایرانیان خواهند بود.

پالایش تا پیروزی بعد برد در مقابل مس کرمان را از یاد می برد

نرگس علوانی ،سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با تشکر از تلاش بازیکنان خود گفت: آبادانی ها با تلاش خود توانستند مقابل تیمی به برتری دست پیدا بکنند که با هدف انجام بازی دفاعی به رقابت آمده بود اما خوشحالی از این پیروزی را از یاد می بریم و به فکر برد در بازی هفته چهارم خود مقابل بوتا پارس ایرانیان هستیم.

او با بیان فرصت های زیاد برای گلزنی ادامه داد: بازیکنان ما فقط توانستند سه بار به این مهم دست پیدا کنند البته پالایش نفت انگیزه خوبی برای ادامه رقابت ها دارد و روز به روز کیفیت بازی بهتر می شود.

تیم پالایش نفت آبادان فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده بود.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.