لیگ برتر فوتسال/ بازی مس سونگون با گیتی پسند برنده نداشت/ فردوس بعد از مدت‌ها پیروز شد

هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۴ مسابقه به پایان رسید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم مسابقات لیگ برتر فوتسال امشب با انجام ۴ مسابقه در شهر‌های مختلف کشور به پایان رسید. در حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی امروز ۲ تیم مس سونگون و گیتی پسند اصفهان تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته به مصاف هم رفتند. در این مسابقه که به میزبانی مس سونگون برگزار شد، در پایان ۲ تیم به تساوی ۳ بر ۳ رضایت دادند. گیتی پسند با این تساوی ۲۲ امتیازی شد و در رده دوم قرار گرفت.

از حواشی این مسابقه می‌توان به حضور تماشاگران مس سونگون در سالن اشاره کرد که با اعتراض شدید مسئولان تیم گیتی پسند اصفهان مواجه شد. به طوری که این تیم اعلام کرد تا زمانی که تماشاگران مس سونگون از سالن خارج نشوند، در بازی شرکت نخواهند کرد که در پایان عوامل برگزاری مسابقه هواداران مس سونگون را از سالن خارج کرده و بازی ادامه پیدا کرد.

دیگر بازی مهم امروز میان تیم‌های سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه برگزار شد و در پایان ساوجی‌ها موفق شدند با نتیجه ۴ بر ۳ از سد حریف خود عبور کرده و ۳ امتیاز مهمی را به دست آوردند. سن ایچ با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و صدر جدول را در اختیار گرفت.

در دیگر بازی‌های امروز شهروند ساری در مصاف با کراپ الوند قزوین و با نتیجه ۴ بر یک از حریف خود شکست خورد و فردوس قم هم در برابر سپاهان اصفهان با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست پیدا کرده و بعد از مدت‌ها ۳ امتیاز شیرینی را به دست آورد.

با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال رقابت‌های هفته دهم از روز چهارشنبه ۲۶ آبان به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار