کمیسیون تصفیه صفوف طالبان هرگونه عملیات خودسرانه را ممنوع کرد

کمیسیون تصفیه صفوف طالبان اعلام کرد که از این پس دادگاه صحرایی و عملیات های خودسرانه در سراسر کشور ممنوع است و با متخلفین برخورد می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان کمیسیون تصفیه صفوف طالبان در یک نشست در تالار مجلس نمایندگان دادگاه‌های صحرایی و عملیات‌های خودسرانه را منع قرار داد.

اعضای این کمیسیون بر رفتار خوب نظامیان با مردم تاکید می‌کنند و می‌گویند که تاکنون ده‌ها تن را که مخالف فیصله‌های طالبان رفتار کرده اند، از صفوف شان بیرون کشیده اند.

جنرال شیر محمد شریف، معاون کمیسیون تصفیه صفوف، گفت: "آن عناصر مفسد که می‌خواستند در صفوف طالبان به طریق گوناگون داخل شوند، جلوگیری شدند".

شرکت کنندگان این نشست آزار و اذیت شهروندان کشور را زیر نام طالبان جرم می‌دانند و هشدار می‌دهند با متخلفان برخورد قانونی خواهند شد.

مولوی عبدالله غزنوی، معاون کمیسیون تصفیه صفوف، گفت: "ما به کسی اجازه نمی‌دهیم که مردم را با استفاده از نام مجاهد آزار و اذیت کند".

از سوی دیگر رئیس کمیسیون تصفیه صفوف عملیات‌های خودسرانه و دادگاه‌های صحرایی را ممنوع اعلام کرده و به نظامیان هدایت می‌دهد تا جلوی چنین کارها را بگیرند.

به گفته این کمیسیون، آنانی که با داعش همکاری می‌کنند هرگز بخشیده نخواهند شد.

مفتی لطیف الله حکیمی، رئیس کمیسیون تصفیه صفوف، گفت: "اگر کسی با داعش همکاری کند، عفو نخواهد شد".

کمیسیون تصفیه صفوف همچنان می‌افزاید که روند ایجاد نمایندگی های این کمیسیون در سراسر کشور ادامه دارد و ازبهر پیشبرد کارهای این کمیسیون، پنچ کمیسیون دیگر زیر چتر این کمیسیون افزوده شده تا کاری‌های تمامی کمیسیون را تسریع کند.

رئیس کمیسیون تصفیه صفوف به نظامیان دستور داده که پس از این هیچ گروه یا هیچ کسی حق ندارد که نظامیان و مقام‌های حکومت پیشین را توهین و تحقیر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
ناشناس
۱۲:۵۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
موقعیت این کمیسیون درکجا است
آخرین اخبار