حسینی: به عشق مردم کشورم برای تیم ملی فوتبال ساحلی بازی کردم

دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مورد عملکرد ایران در مسابقات جام بین قاره‌ای توضیحاتی را بیان کرد.

پیمان حسینی، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات اظهار کرد: مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای امارات هر سال برگزار می‌شوند که از سطح بالایی برخوردار هستند و ۸ تیم برتر دنیا در این مسابقات شرکت می‌کنند. تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در ۸ دوره حضور در مسابقات جام بین قاره‌ای، موفق شد ۳ عنوان قهرمانی، ۲ نایب قهرمانی، ۲ مقام سوم و یک مقام چهارم این مسابقات را کسب کند. این آمار نشان می‌دهد که ما همیشه جزء ۴ تیم برتر این مسابقات بوده ایم. ما با توجه به ۲ سالی که در مسابقات مختلف شرکت نکردیم، در این دوره از مسابقات جام بین قاره‌ای توانستیم مقام نایب قهرمانی را کسب کنیم؛ اما می‌توانستیم قهرمان هم باشیم.

او ادامه داد: خدا را شکر من توانسته ام در این سال‌ها افتخارات تیمی و انفرادی مهمی را کسب کنم. سقف آرزو‌های یک دروازه بان، دستکش طلا است که من در مراسم گالا به دست آوردم و به عنوان بهترین دروازه بان این مسابقات شناخته شدم. ۲ بار هم عنوان بهترین دروازه بان آسیا را کسب کرده ام. در این سال‌ها با بهترین تیم‌های فوتبال ساحلی از جمله لوکوموتیو مسکو، بشیکتاش، آلنیا اسپور، دینامو مینسک و یک تیم دیگر همکاری داشته و در این تیم‌ها لژیونر شده ام.

پیمان حسینی در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: پس از اتمام مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۲۱ امارات از مسابقات ملی خداحافظی کردم، اما در رده باشگاه‌های خارجی همچنان با بالاترین سطح و کیفیت بازی خواهم کرد. در این مسابقات هم می‌توانستم برای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بهترین عملکرد را داشته باشم، اما این نظر سرمربی بود که من برای تیم ملی کم بازی کنم. همه ما به نظر سرمربی تیم احترام می‌گذاریم و کسب نتیجه تیمی برای همه ما در اولویت قرار دارد. از تمام رسانه ها، کسانی که برای فوتبال ساحلی زحمت کشیدند و خانواده ام تشکر می‌کنم. از همه مردم کشورم تشکر می کنم؛ این سال‌ها به عشق مردم کشورم برای تیم ملی بازی کرده ام و امیدوارم که از من راضی باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار