تزریق هر سه دُز واکسن کرونا در غرب اهواز

دبیر شورای سلامت اهواز از تزریق روزانه پنج هزار دُز واکسن نوبت اول، دوم و سوم در غرب اهواز به جامعه هدف در غرب اهواز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهران احمدی بلوطکی دبیر شورای سلامت اهواز گفت: با توجه به میزان مراجعه کنندگان و کنترل وضعیت بیماری، انتظار داریم افرادی که تاکنون نسبت به واکسیناسیون کرونا ویروس خود اقدام نکرده اند به مراکز تجمیعی مراجعه کرده و هر چه سریعتر واکسن خود را دریافت کنند.

او با بیان اینکه لازم است ۳۳ درصد جمعیت دانش‌آموزی غرب اهواز که تاکنون واکسن نزده اند سریعتر واکسن خود را دریافت کنند، افزود: در یکی، ۲ هفته گذشته به طور متوسط روزانه ۴۰۰ نفر مراجعه کننده به مراکز منتخب غرب اهواز داریم که تست حدود ۳۰ درصد از آن‌ها مثبت اعلام می‌شود.

احمدی بلوطکی بیان داشت: تاکنون حدود ۶۳۰ هزار دُز واکسن کرونا در غرب اهواز تزریق شده است و ۳۸۱ هزار دُز واکسن از این تعداد در نوبت اول، ۲۴۳ هزار دُز  نوبت دوم و حدود چهار هزار دُز واکسن نوبت سوم و واکسن یادآور بوده است و تاکنون ۸۵ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال غرب اهواز یک دز و ۵۴ درصد هر ۲ نوبت واکسن را دریافت کرده‌اند و  ۸۷.۹ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال نیز یک دُز  و ۵۸ درصد ۲ دز واکسن را تزریق کرده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.