رکورد ایستادن روی بالن در حال پرواز شکسته شد

مرد فرانسوی با ایستادن روی بالن در حال پرواز رکورد قبلی آن را که متعلق به خودش بود شکست.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد ماجراجوی فرانسوی با ایستادن روی بالن در حال پرواز رکورد قبلی ثبت شده را شکست. «رِمی اُورار» فرانسوی با ایستادن روی این بالن که در ارتفاع بیش از ۴ هزار متری (۴۰۱۶ متر) پرواز می‌کرد رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد. این پرواز هیجان انگیز بر فراز آسمان منطقه «شته لورو» واقع در جنوب فرانسه انجام شد. رکورد قبلی ایستادن روی یک بالن در حال پرواز در ارتفاع ۱۲۱۷ متری متعلق به آقای اُورار بود که در سال ۲۰۱۶ ثبت شده بود.

با این حال این رکورد جدید آقای اُورار به منظور بدست آوردن شهرت انجام نشد. هدف او از این کار تشویق مردم به اهدای کمک به برنامه خیریه Telethon بود که همه ساله در فرانسه و توسط انجمن مبارزه با بیماری عصبی عضلانی برگزار می‌شود. در این برنامه خیریه کمک‌های مالی به منظور انجام پروژه‌های تحقیقاتی در زمینه بیماری‌های نادر عصبی عضلانی جمع آوری می‌شود.


بیشتر بخوانید


اُورار با انتشار این ویدئو نوشت: «هدف اصلی رسیدن به ارتفاع دست کم ۳۶۳۷ متری از سطح زمین بود تا شماره تلفن کمپین خیریه سالانه فرانسه (۳۶-۳۷) نشان داده شود. با این حال بالون حتی فراتر رفت و از مرز ۴۰۰۰ متر عبور کرد.»

این ویدئوی دلهره آور پس از انتشار در یکی از شبکه‌های اجتماعی توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.