تیم لیگ برتری فوتسال به دنبال بازیکن خارجی

تیم فوتسال کراپ الوند قزوین برای حضوری پر قدرت در ادامه مسابقات لیگ برتر به دنبال جذب بازیکن خارجی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه فدراسیون فوتبال کشورمان منع ورود بازیکنان و مربیان خارجی به فوتبال و فوتسال ایران را لغو کرد، باشگاه‌های لیگ برتری فوتسال به سرعت وارد ماجرا شده و با بازیکنان خارجی مد نظر خود مذاکراتی انجام دادند. بعضی از آن‌ها مانند مس سونگون توانستند راموس داسیلوا از برزیل را به خدمت بگیرند. دومین باشگاهی که این روز‌ها می‌خواهد بازیکن خارجی جذب کند تیم فوتسال کراپ الوند قزوین است.

مسئولان این باشگاه از چند روز قبل با یک بازیکن برزیلی صحبت‌هایی انجام دادند و به توافق‌هایی هم دست پیدا کرده اند. چون هنوز فدراسیون فوتبال مجور استفاده از بازیکن خارجی را در لیگ برتر فوتسال صادر نکرده است، به همین دلیل مسئولان کراپ ابتدا منتظر هستند تا این مجوز صادر شود و بعد از آن بازیکن برزیلی به ایران خواهد آمد تا قراردادش را با تیم فوتسال کراپ الوند قزوین به امضاء برساند.

آن طور که گفته می‌شود مجوز استفاده از بازیکنان خارجی در فوتسال قرار است بعد از رقابت‌های هفته دهم صادر شود و باشگاه‌ها از هفته یازدهم می‌توانند از بازیکن خارجی خود استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتسال از روز چهارشنبه با برگزاری ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۱۶ در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار