مربی سابق تیم ملی فوتبال: تیم ملی نیازی به ۲ هافبک دفاعی در ترکیب‌اش ندارد/ سوریه تیمی فیزیکی و دفاعی است

ابراهیمی مربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: تیم ملی سوریه در بازی با ایران کاملا دفاعی بازی خواهد کرد.

ناصر ابراهیمی، کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی تیم ملی فوتبال ایران و سوریه اظهار کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان بازی سختی  پیش رو دارد و ما مقابل لبنان بازی سختی داشتیم چرا که آن‌ها کاملا دفاعی بازی می‌کردند و اگر تیم ملی ده دقیقه زودتر گل نخست را به ثمر می‌رساند آن ها از هم فرو می پاشید و مطمئنا لبنان گل‌های بیشتری می‌خورد. تیم‌های ضعیف آسیا کاملا دفاعی بازی می‌کنند، اما گل اول را که می‌خوردند دفاع آن‌ها از هم پاشیده می‌شود. سوریه جزو تیم‌های در جه ۲ آسیا است و آن‌ها نیز مقابل تیم ملی به طور منطقه‌ای و در یک سوم زمین خودشان دفاع خواهند کرد و در این بازی خط هافبک ۲ تیم تعیین کننده خواهد بود، خط هافبک تیم ملی در حال حاضر بازی ساز نیستند و نوراللهی و عزت اللهی سبک بازی شان کاملا مشابه یکدیگر است و  تیم ملی نیازی به ۲ هافبک دفاعی در ترکیب خودش ندارد.

او ادامه داد: تیم ملی در این بازی باید از کناره‌ها نفوذ کند تا دفاع سوریه باز شود. در گذشته مدافعان راست ما در کار هجومی بیشتر شرکت می‌کردند، اما در حال حاضر تیم ملی از سمت راست خطری روی دروازه حریفان ایجاد نمی‌کند و نمی‌دانم به چه دلیلی وحید امیری باید در دفاع چپ بازی کند، در حالی که او با تغییر پست اش روی هر ۲ گل کشورمان در بازی با لبنان تاثیر گذار بود.

او در خصوص دعوت نشدن مهدی طارمی به اردوی تیم ملی گفت: طارمی بازیکن خوبی است و در تیم پورتو نیز عملکرد خوبی داشته است و دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال نباید در خصوص ناکتیک پذیری بازیکنان صحبت می‌کرد و طارمی نیز حرف خاصی نزده بود که به تیم ملی دعوت نشد. فدراسیون فوتبال باید سعی می‌کرد که اختلاف بین و طارمی و سرمربی تیم ملی حل می‌شد. در دوران کی روش سرمربی سابق تیم ملی مهدی رحمتی و هادی عقیلی از تیم ملی کنار گذاشته شدند و این کار اشتباهی بود و یک مربی باید این مسائل را مدیریت کند و بخشش نیز داشته باشد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص شیوه بازی سوریه مقابل تیم ملی کشورمان بیان کرد: سوریه تیمی فیزیکی است و مطمئنا بازی ۲ تیم در میانه میدان خواهد بود و هر تیمی که خط هافبکش بازی سازی بهتری انجام دهد و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشد می‌تواند در این بازی موفق‌تر باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار