امام جمعه موقت اصفهان:

۲۵ آبان، نماد استقامت و غیرت دینی مردم اصفهان است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: روز ۲۵ آبان و تشییع۳۷۰ شهید در یک روز نمادی از شجاعت، عشق به اسلام و غیرت دینی مردم اصفهان است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد تقی رهبر امام‌جمعه موقت اصفهان درباره روز ۲۵ آبان که به نام روز حماسه و ایثار مردم اصفهان ثبت شده است، گفت: مردم اصفهان در هشت سال جنگ تحمیلی مانند تمام ملت ایران در میدان حضور داشتند، اما ویژگی مردم اصفهان در این دوران شور بسیار و بسیج همگانی جوانان و نوجوانان بود به طوری که مقام معظم رهبری از این موضوع به طور خاص یاد کرده‌اند.

وی افزود: مردم اصفهان همیشه در عرصه‌های حساس کشور از جمله دفاع مقدس حضور چشمگیر داشته‌اند به طوری که شهدای بسیاری را که تقدیم انقلاب اسلامی و ایران کرده‌اند، بنابراین عنایت ویژه‌ای باید به حل مشکلات مردم اصفهان و به خصوص آب آنان شود که اخیراً هم نمایندگان مردم استان در جلسه با رئیس‌جمهور و وزیر نیرو بر حل این مشکل تأکید کردند.

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: به یاد دارم که در روز ۲۵ آبان ۱۳۶۱ مردم اصفهان در میدان امام (ره) ۳۷۰ شهید گلگون‌کفن را تشییع کردند و در همان روز چند گردان دیگر را به جبهه اعزام کردند. معتقدم تشییع این تعداد شهید در یک روز یک نهضت بزرگ است و نمادی از شجاعت، عشق به اسلام و غیرت دینی، ولایتمداری، استقامت، فداکاری و وقت‌شناسی مردم اصفهان است چرا که در آن روزی که کشور و اسلام به خطر افتاده بود این مردم به شکل حماسی فرزندان خود را به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.