اتصال ۶۷ درصدی متقاضیان به طرح اقدام ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۶۷ درصد متقاضیان در استان به طرح اقدام ملی مسکن متصل شده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به روند اجرایی طرح اقدام ملی مسکن و ادغام آن با طرح نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: تاکنون ۶۷ درصد متقاضیان به این طرح متصل شده اند و روند تخصیص و پرداخت تسهیلات در حال انجام است.

او افزود: برای طرح اقدام ملی مسکن که در ادامه با عنوان نهضت ملی مسکن تداوم می‌یابد ۳۸ هزار و ۱۰۸ نفر تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد هفت هزار و ۶۰۵ نفر حائز شرایط اعلام شدند.


بیشتر بخوانید


مقصودی اضافه کرد: از تعداد واجدان شرایط، چهار هزار و ۸۶۴ نفر تایید نهایی شدند و چهار هزار و ۴۶۸ نفر افتتاح حساب کرده‌اند.

او اظهار داشت: آورد اولیه متقاضیان در روند اجرای اقدام ملی مسکن ۴۰ میلیون تومان بود که تاکنون چهار هزار و ۳۲۷ متقاضی آورد اولیه خود را واریز کرده‌اند.

مقصودی با اشاره به اینکه برای طرح اقدام ملی مسکن در استان شش هزار و ۳۳۴ واحد تعریف شده است، تصریح کرد: تاکنون پنج هزار و ۹۴ فقره زمین در قالب ۱۱۵ پروژه در استان تخصیص یافته است.

او گفت: ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن تا نیمه آذر تمدید شده است و ۲۰ هزار و ۲۷۹ نفر در این طرح در استان ثبت‌نام کرده که از این تعداد تاکنون ۲۴۰ متقاضی حائز شرایط بوده‌اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار